Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:40:38 GMT

واکنش دو کاپیتان‌بایرن به توقف در گام اول بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۶۹۵۴

واکنش دو کاپیتان‌بایرن به توقف در گام اول بوندسلیگا

مانوئل نویر و توماس مولر، کاپیتان‌های باتجربه بایرن مونیخ به توقف این تیم در گام اول بوندسلیگا واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته اولین بازی فصل 22-2021 بوندسلیگا را با سرمربی تازه وارد و جوان خود یعنی یولیان ناگلزمان پشت سر گذاشت و در خانه مونشن گلادباخ با تساوی 1-1 متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بایرن در مسابقات پیش فصل نیز به پیروزی نرسیده بود تا ناگلزمان همچنان در حسرت اولین برد خود باواریایی‌ها باقی مانده باشد.

 

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ در واکنش به توقف برابر مونشن گلادباخ گفت: "البته این نتیجه ای نبود که ما به دنبال آن بودیم. ما با یک گل عقب افتادیم اما از دقیقه 25 به بعد عملکرد بهتری ارائه دادیم. بازی بسیار فشرده ای بود اما به مرور بهتر شدیم و نهایتاً در کمال شایستگی توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. ما باید این تساوی را بپذیریم و اکنون به بازی سوپرجام مقابل دورتموند فکر کنیم."

 

 

 

 

کاپیتان دوم بایرن مونیخ یعنی توماس مولر نیز گفت: "ما می توانستیم نتیجه بهتری به دست بیاوریم. اما از طرف دیگر گلادباخ نیز می‌توانست یک گل دیگر به ثمر برساند. متاسفانه ما نتوانستیم از موقعیت های خود بهترین استفاده را بکنیم. با این حال به طور کلی فوتبال خوبی بازی کردیم و شرایط را تحت کنترل خود داشتیم. ما باید روی برخی نقاط ضعف خود کار کنیم و قطعاً تا قبل از بازی سه‌شنبه بهتر خواهیم شد."

 

 

بایرن مونیخ توماس مولر مانوئل نویر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ توماس مولر مانوئل نویر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید.

بایرن بعد از گل وینیسیوس در نیمه اول موفق شد توسط لروی سانه و هری کین در نیمه دوم به گل برسد. تیم آلمانی امید زیادی برای برد در این بازی داشت که ضربه پنالتی وینیسیوس معادلات را بهم ریخت و کار به تساوی کشید.

پس از این بازی بازیکنان هر دو تیم با خبرنگاران گفتگو کردند تا نظرات خود در مورد بازی را اعلام کرده و به سوالات پاسخ دهند.

هنگامی که توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، با میکروفون شبکه سی‌بی‌اس اسپورت صحبت می‌کرد متوجه حضور اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، شد.

شوآمنی برای شوخی با مولر مقابل دوربین قرار گرفت و سپس رد شد. مولر در میان گفتگوی خود برای شوخی با بازیکن رئال گفت:"اون اینجاست و به همه چیز گوش می‌دهد، شوآمنی می‌خواهد تاکتیک‌های ما برای بازی برگشت را بداند!"

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید