Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،  منوچهر حبیبی، جانشین قرارگاه مقابله با کرونا در استان قزوین، در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که بعدازظهر امروز در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در طی این ایام خانواده‌ای را نمی‌توانیم پیدا کنیم که کرونا را درک نکرده باشد، البته درجات ابتلا متفاوت است.

وی افزود: نیاز است برای کند کردن روند ابتلا در استان تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول خاطرنشان کرد: روند افزایش کرونا در استان قزوین کند شده است، اما این کند شدن شکننده است و اگر کنترل‌ها را نداشته باشیم ممکن است باز هم این روند تند و فزاینده شود.

حبیبی تصریح کرد: میانگین فوتی‌های روزانه در استان از متوسط کشوری پایین‌تر است.

این مسؤول عنوان کرد: طی ۲ روز گذشته، در کنار فعالیت‌های تخت‌های پیشین، بیش از ۲۰۰ تخت توسط دانشگاه علوم پزشکی با همکاری فرمانداری‌ها به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان افزوده شده است تا بتوانیم پاسخگوی بیماران باشیم.

جانشین قرارگاه مقابله با کرونا در استان قزوین بیان کرد: در بحث دارو و سِرم کمبودهایی در استان وجود داشته که رفع شده است و در این زمینه‌ها ما کمبودی را نخواهیم داشت.

حبیبی اذعان کرد: بنا است کشور و هم‌چنین استان ما یک هفته در قرنطینه کامل باشد، از ساعت ۱۲ روز آینده ممنوعیت تردد بین‌استانی اعمال خواهد شد و تنها خودروهای ویژه مانند آمبولانس اورژانس می‌توانند تردد کنند؛ تا صبح شنبه این منع تردد در بین استان‌ها برقرار خواهد بود.

وی ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی استان به‌جز مبادی اضطراری مسدود و محدود خواهد شد.

حبیبی بیان کرد: جریمه خودروها برای تردد در شهرهای قرمز ۲ برابر خواهد شد و از ۱ میلیون تومان به ۲ میلیون تومان افزایش خواهد یافت، هم‌چنین اگر این جریمه طی یک ماه پرداخت نشود، باز هم ۲ برابر شده و ۴ میلیون تومان می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: تمام ادارات به‌جز ادارات ضروری و خدمات‌رسان از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود، هم‌چنین تمام اصناف و بانک‌ها و ادارات نیز به جز ۹ مورد از مشاغل گروه یک تعطیل خواهند بود.

وی اضافه کرد: عزاداری در فضای بسته و دسته‌روی ممنوع است.

حبیبی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق از قطع برق واحدهای تولیدی که کالاهای مورد نیاز بیمارستان‌ها را تأمین می‌کنند، خودداری کند.

وی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش استان در خصوص معرفی مربیان بهداشتی جهت استفاده از توان آن‌ها اقدامات لازم را صورت دهد تا دانشگاه از این عزیزان در موارد واکسیناسیون، نظارت و بازرسی استفاده کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: خدمات درمان در منزل کار بسیار ارزشمندی است که استان ما به‌عنوان استان پایلوت آن را اجرا کرد، حجم تماس‌ها برای ارائه خدمات از این مرکز بالا بوده و تقاضا برای درمان در منزل زیاد است، باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی بیان کرد: تمامی فعالیت‌های تجمعی از قبیل فعالیت‌ها باشگاه‌ها، استخرها، تجمع در بوستان‌ها و پارک، ها ممنوع است و لازم است حتما پارک باراجین بسته شود.

جانشین قرارگاه مقابله با کرونا در استان قزوین یادآور شد: ورودی جاده‌های الموت نیز در این ایام قرنطینه مسدود خواهند شد.

وی بیان کرد: ۹ مورد از مشاغل گروه یک که اجازه فعالیت دارند عبارتند از نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، بقالی‌ها، لبنیایی‌ها، مغازه‌های پروتئینی(فروش مرغ، گوشت و ماهی)، فروشگاه‌های زنجیره‌ای(قسمت خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی)، ملزومات پزشکی و دامپزشکی، میوه و تره‌بار و آژانس‌های تاکسی‌ تلفنی.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین جریمه تعطیلی یک هفته ای ممنوعیت تردد منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین کرونا در استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان

بال هلندی اینتر به خاطر حرکتی که در جریان جشن قهرمانی این تیم انجام داد، احتمالاً جریمه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در جریان جشن قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خیابان‌های شهر میلان بابت کسب بیستمین اسکودتو، دنزل دومفریس بال هلندی نراتزوری در حالی که داخل اتوبوس روباز اینتر حضور داشت، از یک هوادار درخواست کرد بنری را که در دست داشت به او بدهد، بنری که مدافع اینتر با بالای سر بردن آن ممکن است به دردسر بیفتد.

در بنری که دومفریس بالای سر برد، سر تئو هرناندس روی بدن یک سگ گذاشته شده و دومفریس با قلاده و زنجیر او را تحت‌کنترل خود دارد. این دو بازیکن در دربی دلامادونینا که دوشنبه هفته پیش در چارچوب هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا برگزار شد و اینتر با برتری 2 بر یک مقابل میلان، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کرد، با هم درگیر شدند که همین منجر به اخراج آنها در دقیقه 3+90 شد.

حالا خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را در مورد دنزل دومفریس بابت بنری که شب گذشته در جریان جشن قهرمانی اینتر در دست داشت و تئو هرناندز را به نوعی مسخره کرد، دنبال می‌کند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی بال هلندی اینتر به طور قطع جریمه خواهد شد.

همچنین در جریان جشن قهرمانی شب گذشته اینتر، هواداران این تیم شروع به سر دادن شعارهایی علیه رافائل لیائو و تئو هرناندس (دو بازیکن میلان) کردند که بلافاصله بازیکنان اینتر که میکروفن در دست داشتند، از آنها خواستند که این کار را نکنند و تنها به تشویق اینتر بپردازند.

اینتری‌ها بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر تورینو را در ورزشگاه سن‌سیرو از پیش رو برداشتند و سپس راهی جشن خیابانی خود شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری