Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:29:53 GMT

ماسه شسته معادن کرمان با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۰۱۸

ماسه شسته معادن کرمان با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی مجمع شن و ماسه کرمان، نرخ ماسه شسته در روزهای عادی سال ۵۷ هزار تومان است که این نرخ در دهه نخست ماه محرم سال جاری (از ۱۹ تا ۲۸ مرداد) به ۴۶ هزار تومان در محل  معادن رسیده است.

مجمع شن و ماسه کرمان هر ساله در دهه نخست ماه محرم به رسم عرض ارادت به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ماسه شسته را با تخفیف به بازار عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطع ۲ تا سه ساعته برق در روز به عنوان یکی از مشکلات معدن داران کرمان موجب بروز مشکلات عدیده همچون کم شدن تولید و وارد آمدن آسیب و خسارت به دستگاه ها از جمله سوختن الکتروموتورها در معادن شن و ماسه شده است.

۴۰ معدن شن و ماسه در شهر کرمان وجود دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت