Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور گفت: تمام خودروهایی که دارای جرائم کرونایی هستند، در مدت یک ماه برای پرداخت جرایم مربوط به حوزه کرونا فرصت دارند در غیر این صورت جرایم آنها مشمول دوبرابری خواهد شد و غیر قابل بخشش است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگوی خبری در تشریح ممنوعیتهای تردد در تعطیلات پیش‌رو اظهار کرد: متاسفانه اکنون 359 شهر کشور در وضعیت قرمز و 59 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند لذا بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله مقرر شد از ساعت 12 ظهر فردا (24 مرداد) تا پنجم شهریور منع تردد بین استانی اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور افزود: منع تردد فقط مختص بین استانها است و تردد بین شهرهای یک استان ممنوعیتی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه مذکور، خروج پلاکهای بومی و ورود پلاکهای غیربومی به تمام شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است همچنین تردد شبانه در تمام شهرهای کشور اعم از نارنجی و زرد از ساعت 22 تا سه بامداد کماکان ادامه دارد.

این مقام انتظامی درباره مجوزهای صادر شده توسط فرمانداری‌ها برای تردد به شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: متاسفانه توسط فرمانداری‌ها در چند ماه اخیر، مجوزهایی برای تردد، بدون تاریخ و به صورت نامحدود صادر شده که بر اساس ابلاغیه امروز وزارت کشور به پلیس راهور، تمام مجوزها تا قبل از 24 مرداد ماه باطل است و هیچ مرجعی مجاز با صدور مجوز نیست و نباید این کار را انجام دهد.

هادیانفر عنوان کرد: استثنائاً افرادی کار ضروری دارند و این کارها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده و تعیین می‌شود لذا این افراد می‌توانند از تاریخ 24 مرداد به بعد می‌توانند از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

رئیس پلیس راهور متذکر شد: تردد برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد و قرار بر این است که ظرفیت جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان عمومی مسافر به یک سوم کاهش پیدا کند.

وی بیان کرد: تمام خودروهایی که دارای جرائم کرونایی هستند، در مدت یک ماه برای پرداخت جرایم مربوط به حوزه کرونا فرصت دارند در غیر این صورت جرایم آنها مشمول دوبرابری خواهد شد و غیر قابل بخشش است.

باز هم تعطیلات کرونایی؛ ممنوعیت تردد واقعا اجرا می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور وزارت کشور پروتکل های بهداشتی جرایم رانندگی راهور پلیس رئیس پلیس راهور وزارت کشور پروتکل های بهداشتی جرایم رانندگی راهور پلیس فرمانداری ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان دوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی‌اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده و نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6094342

دیگر خبرها

  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا