Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:21:23 GMT

انهدام یک باند سارقان با ۴۰ فقره سرقت در یزد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۰۸۸

انهدام یک باند سارقان با ۴۰ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد عصر امروز در جمع برخی از رسانه‌ها حاضر شد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت به عنف از یک سنگبری در شهرستان "تفت" شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که چند نفر با سر و صورت بسته وارد این سنگبری شده و پس از ضرب و شتم نگهبان با سلاح سرد، دست و پای او را بسته و دست به سرقت کابل برق و وجه نقد زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "تفت" با همکاری عوامل پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی اعضای این باند پنج نفره سرقت شدند و پس از اخذ مجوز قضائی متهمان را دستگیر کردند.

سردار بهدانی‌فرد تصریح کرد: اعضای این باند سرقت در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره سرقت ترانس برق، سیم و کابل برق، پمپ آب، وجه نقد، دوربین مدار بسته، کابل های برق فشار قوی و ... به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان های "تفت، اردکان، میبد" و همچنین استان "فارس" اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان با بیان این‌که بسیاری از مال باختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان یزد خبرگزاری فارس استان یزد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری