Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@19:02:39 GMT

لغو دیدار به علت نرسیدن به موقع جواب آزمایش

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۰۹۵

لغو دیدار به علت نرسیدن به موقع جواب آزمایش

سومین بازی از نخستین روز لیگ برتر هندبال مردان به دلیل نرسیدن جواب آزمایش تست کرونای تیم ستارگان دشتستان لغو شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، نخستین روز از سی‌وچهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از صبح امروز (شنبه - 23 مرداد ماه) در سالن خانه هندبال سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز شد. در نخستین دیدار امروز تیم‌های سپاهان نوین و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهید شاملی کازرون 25 بر 20 پیروز شد و در دومین دیدار امروز نیز ذوب‌آهن اصفهان 29 بر 24 پاس ناجا قم را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سومین دیدار امروز نیز قرار بود از ساعت 17 بین تیم‌های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران برگزار شود که به دلیل نرسیدن جواب آزمایش تست کرونای تیم ستارگان دشتستان در ساعت مقرر، برگزار نشد و تصمیم‌گیری درباره این دیدار توسط کمیته مسابقات در روزهای آینده انجام می‌گیرد. 

 

بر اساس اعلام کمیته مسابقات تیم ستارگان دشتستان مطابق با برنامه اعلام شده به تیم‌ها می‌بایست روز گذشته (جمعه - 22 مرداد ماه) جهت تست کرونا در محل تست‌گیری حاضر می‌شد که با توجه به رسیدن این تیم در ساعت 8:30 صبح امروز (شنبه) به محل تست‌گیری، آزمایش تست کرونای این تیم دیرتر از تیم‌های دیگر گرفته شد و تا ساعت 17:30 امروز جواب تست کرونای تیم ستارگان دشتستان توسط آزمایشگاه معرفی شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نشد.

 

بر این اساس و با توجه به قوانین برگزاری این رقابت‌ها از ورود تیم ستارگان دشتستان به محل برگزاری مسابقات جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دقیق اجرای پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری به عمل آمد.

 

 

برنامه کامل و زمان برگزاری دیدارهای مرحله اول از دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به این شرح است:

 

یکشنبه - 24 مرداد 1400

ساعت 13، زغال سنگ طبس - رعد پدافند آمل

ساعت 16، نفت و گاز گچساران - فولاد سپاهان اصفهان

دوشنبه - 25 مرداد 1400

ساعت 13، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - پاس ناجا قم

ساعت 16، مس کرمان - ذوب‌آهن اصفهان

سه‌شنبه - 26 مرداد 1400

ساعت 10:30، ستارگان دشتستان - نفت و گاز گچساران

ساعت 13:15، رعد پدافند آمل - سپاهان نوین

ساعت 16، فولاد سپاهان اصفهان - زغال سنگ طبس

    هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال تیم ستارگان دشتستان تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید