Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهروز رستمی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با اشاره به مشاوره رایگان حقوقی به مردم گفت : در این طرح مردم می‌توانند برای گرفتن خدمات رایگان مشاوره‌ای در ساعات اداری روز‌های دوشنبه به کانون وکلای دادگستری استان مراجعه کنند.

او گفت : تلاش کردیم باتوجه به شرایط کرونا برای تداوم ارائه خدمات خود به مردم و کاهش ترددها، طرح مشاوره تلفنی رایگان را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دراین طرح شهروندان کرمانشاهی که مشکل حقوقی دارند می‌توانند طی روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۴۶۱۴۴۴ تماس بگیرند و بصورت رایگان مشاوره بگیرند.

رستمی افزود: از اردیبهشت ماه امسال با کمک رئیس کل دادگستری استان پیگیری‌ واکسیناسیون وکلا آغاز شده است.

رستمی ادامه داد: به عنوان اولین کانون وکلای کشور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واکسیناسیون وکلای این کانون علیه بیماری کرونا فراهم شد که برگ زرینی برای جامعه حقوقی استان محسوب می‌شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه افزود: از زمستان پارسال تلاش کردیم تا بتوانیم درحوزه معاضدت، مشاوره‌های حقوقی، آموزش و... اقدامات مهمی را اجرایی کنیم.

او افزود: در این مدت وکلای ما در ۵۰ پرونده بصورت معاضدتی و ۵۰۰ پرونده هم بصورت تسخیری ورود داشتند.

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه طی این مدت ۳۵۰ فقره مشاوره رایگان حقوقی به مردم در مرکز کانون وکلای استان ارائه شد، گفت: بعلاوه وکلای ما در محل دادگستری استان نیز ۳۵۰۰ فقره مشاوره رایگان حقوقی به مراجعین داده اند.وکلای ما این آمادگی را دارند که در جهت افزایش فرهنگ مدارا و قانون مندی بصورت رایگان با رسانه ملی در کرمانشاه همکاری داشته باشند اما با پیشنهاد درخواست مبلغ مالی سنگینی از طرف صداوسیما مواجه شدیم که توان پرداخت آن را نداریم.

او افزود: بر اساس تفاهمنامه ای که با خانه مطبوعات امضا کرده ایم، اگر خبرنگاری در کرمانشاه مورد تعقیب قضایی قرار گیرد می تواند از خدمات رایگان وکلای ما بهره مند شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه افزود: بر اساس این تفاهمنامه روزهای دوشنبه خبرنگاران می تواند با مراجعه به محل کانون وکلا مشاوره های حقوقی را به صورت رایگان دریافت کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی پرونده تخلف پرونده قضایی رئیس کانون وکلای دادگستری مشاوره رایگان حقوقی دادگستری استان وکلای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا زیدی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: باتوجه‌به بروز مشکلات و آسیب‌های فراوانی که به دلیل ترویج فرهنگ بیگانه در زندگی افراد اتفاق می‌افتد، واحد مشاوره حرم مطهر با استفاده از مشاوران متخصص و دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی خدمات مشاوره‌ای رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 وی اظهار داشت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق، اختلالات تربیتی و…. مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

 رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

 وی خاطرنشان کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و زائران حرم مطهر می‌توانند با مراجعه حضوری و بدون نوبت قبلی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

 زیدی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور