Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای دومین روز از هفته اول لیگ برتر فوتبال انگلیس با اضافه شدن نام آبی‌های لندن و مرسی‌ساید به فهرست تیم‌‌های پیروز ادامه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای روز دوم از هفته اول لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) با پنج بازی ادامه یافت که در مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی میزبان کریستال پالاس بود و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس آلونسو در دقیقه 27، کریستین پولیشیچ در دقیقه 40 و تروو شابولا در دقیقه 58 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا اولین پیروزی قهرمان اروپا با اقتدار رقم بخورد.

تیم فوتبال اورتون هم که در مرسی‌ساید میزبان ساوتهمپتون بود با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود ساوتهمپتون گذشت. قدیس‌ها با گلزنی آدام آرمسترانگ در دقیقه 22 پیش افتادند، اما در ادامه ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون در دقیقه 47 گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند. پس از او عبدالله داکور در دقیقه 76 و دومنیک کلاورت لووین در دقیقه 81 گلزنی کردند تا بازگشت آبی‌پوشان مرسی‌ساید را کامل کنند.

در مصاف خانگی لسترسیتی و ولورهمپتون هم این جیمی وارد، مهاجم روباه‌‌ها بود که در دقیقه 41 دروازه‌ گرگ‌ها را باز کرد تا سه امتیاز این بازی از آن لستر باشد.

براساس این گزارش، در دو بازی دیگر واتفورد با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود استون‌ویلا را شکست داد و برایتون هم در خانه مقابل برنلی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول میهمان نوریچ خواهد بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش