Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:06:22 GMT

شروع فوق‌العاده رافا بنیتز با اورتون در گام‌اول(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۳۰۳

اورتون در هفته اول لیگ برتر انگلیس با هدایت سرمربی جدید خود به یک پیروزی خوب دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و با وجود اینکه کارلو آنچلوتی هنوز با اورتون قرارداد داشت اما بعد از دریافت پیشنهاد از تیم سابق خود یعنی رئال مادرید تصمیم گرفت که به سانتیاگو برنابئو بازگردد؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و سرمربی ایتالیایی بعد از توافق با سران اورتون از این تیم جدا و به عنوان سرمربی جدید لوس بلانکوس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما بعد از جدایی کارلو آنچلوتی شایعات زیادی در رابطه با سرمربی بعدی این تیم وجود داشت اما نهایتاً این رافا بنیتز بود که هدایت آبی های مرسی ساید را برعهده گرفت؛ اتفاقی که البته خیلی به مذاق هواداران اورتون خوش نیامد چراکه سرمربی اسپانیایی پیش از این در تیم رقیب یعنی لیورپول سرمربیگری کرده و با قرمزها فاتح لیگ قهرمانان اروپا نیز شده بود.

 

با این حال رافا بنیتز هر طور که بود کار خود را اورتون آغاز کرد و تیمش امروز در هفته اول لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 3-1 بر ساوتهمپتون غلبه کند تا سرمربی اسپانیایی شروع فوق العاده ای را تجربه کرده باشد. همچنین گل های اورتون در این بازی توسط ریچارلیسون، عبدلایه دوکوره و کلمنت کالورت لوین به ثمر رسید.

 

 

 

 

 

 

رافائل بنیتس اورتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل بنیتس اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد

گولر مزد اعتماد کارلو آنچلوتی را داد و بهترین بازیکن رئال مادرید در جدال با سوسیداد لقب گرفت

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

تک گل این مسابقه را آردا گولر در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند. هافبک جوان ترکیه‌ای که در این فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده، شب گذشته درخشان ظاهر شد و در پایان، عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.

گولر درباره عملکردش برابر رئال سوسیداد به مارکا گفت:

اول از همه می‌خواهم به هم تیمی هایم بابت این پیروزی تبریک بگویم. همچنین از کارلو آنچلوتی بابت فرصتی که امروز در اختیار من قرار داد تشکر می‌کنم. از اینکه توانستیم پیروز شویم، بسیار خوشحالم. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و گل زدن برای این تیم، حس فوق‌العاده‌ای دارد. از اینکه برای این تیم بزرگ بازی می‌کنم، بسیار راضی و مفتخرم.

هافبک جوان کهکشانی‌ها درباره روند تمرینات خود گفت:

من صرفا روی قدرت بدنی‌ام کار نمی‌کنم، بلکه سعی دارم ذهنیت خود را نیز ارتقا دهم. صبورانه منتظر می‌مانم تا فرصت بازی به من برسد و خودم را نشان دهم. ذهنیت من این است که مدام پیشرفت کنم.

گولر به جدال حساس رئال مادرید با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا این‌گونه واکنش نشان داد:

لیگ قهرمانان همیشه به رئال مادرید تعلق دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا