Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

بیشتربخوانید

جمله تامل برانگیز هافبک تیم فولاد/ تشکر لیونل مسی از هم باشگاهی های جدیدش/ شکرگزاری جهانبخش به دلیل رسیدن به اهدافش

سپهر حیدری, پیشکسوت فوتبال ایران ویدئویی از نماز خواندن فرزندش را منتشر کرد و نوشت:

" پسر پاک و نازنینم این قشنگترین نمازی هستش که تو عمرم دیدم
چقدر زیبا و خالصانه از خدا تشکر میکنی
خدای مهربون پشت و پناهت باشه پسر عزیزم"

امیر عابدزاده، دروازه‌بان باشگاه فوتبال پومفرادینا با انتشار تصویری از خودش استوری صفحه مجازی‌اش را به روز رسانی کرد:

مهدی رحمتی، دروازه‌بان ایرانی با انتشار تصویری از کادر درمان از آن‌ها تشکر و قدردانی کرد:

" درود به شرف کادر درمان که تو این شرایط، تنها کسایی هستین که بدون هیچ چشم داشتی به فکر مردم هستید، خدا یارو یاورتون باشه"

امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس تصویری از خودش را در استوری بارگذاری کرد:

صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس، تصویری از کریم باقری پیشکسوت فوتبال ایران را منتشر کرد و درباره او نوشت:

" تمدیدقرارداد با مرد وفادار و کاپیتان جاودانه
به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، حضور کریم باقری در دفتر باشگاه برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری، خبر خوب و امیدوارکننده برای همه پرسپولیسی‌ها بود. کاپیتان جاودانه و مرد وفادار به پرچم سرخ، باز هم در کنار تیم می‌ماند تا ویترین افتخارات با حضورش پررنگ‌تر و جذاب‌تر شود
به امید ادامه موفقیت‌ها و تاریخ‌سازی باشگاه پرسپولیس با حضور ستاره‌ها"

وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال با انتشار تصویری از علیرضا جهانبخش از دیگر بازیکنان فوتبال، تولد او را تبریک گفت:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبالیست ایرانی باشگاه پرسپولیس ورزشکاران ایرانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید