Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@17:48:25 GMT

رافا بنیتس گام نخست در لیگ برتر را محکم برداشت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۳۹۹

رافا بنیتس گام نخست در لیگ برتر را محکم برداشت

خبرورزشی – چندی پیش و با وجود اینکه کارلو آنچلوتی هنوز با اورتون قرارداد داشت اما بعد از دریافت پیشنهاد از تیم سابق خود یعنی رئال مادرید تصمیم گرفت که به سانتیاگو برنابئو بازگردد؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و سرمربی ایتالیایی بعد از توافق با سران اورتون از این تیم جدا و به عنوان سرمربی جدید لوس بلانکوس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از جدایی کارلو آنچلوتی شایعات زیادی در رابطه با سرمربی بعدی این تیم وجود داشت اما نهایتاً این رافائل بنیتس بود که هدایت آبی های مرسی ساید را برعهده گرفت؛ اتفاقی که البته خیلی به مذاق هواداران اورتون خوش نیامد چراکه سرمربی اسپانیایی پیش از این در تیم رقیب یعنی لیورپول سرمربیگری کرده و با قرمزها فاتح لیگ قهرمانان اروپا نیز شده بود.

با این حال رافا بنیتس هر طور که بود کار خود را اورتون آغاز کرد و تیمش امروز در هفته اول لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه ۳-۱ بر ساوتهمپتون غلبه کند تا سرمربی اسپانیایی شروع فوق العاده ای را تجربه کرده باشد. همچنین گل های اورتون در این بازی توسط ریچارلیسون، عبدلایه دوکوره و کلمنت کالورت لوین به ثمر رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اورتون رافائل بنیتس اورتون رافائل بنیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست

اسطوره منچستریونایتد با اظهارات ویرجیل فن دایک موافق نیست 

طرفداری | پس از  شکست مقابل اورتون در گودیسون پارک، امید لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از هر زمان دیگری کمرنگ تر شد. این باخت باعث شد تا قرمزها با تنها چهار بازی باقی مانده در این فصل، 3 امتیاز از صدرنشین آرسنال عقب بیفتند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از این که تیمش قرار است بازی بعدی خودش مقابل وست هم را ساعت 12:30 (به وقت محلی) انجام دهد اصلا خوشحال نیست، زیرا او احساس می کند که لیگ برتر باید به آن ها زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از بازی چهارشنبه شب (اورتون) اختصاص می داد. با این حال، رونی با اشاره به شکایت های مکرر لیورپول در این فصل در مورد ساعت برگزاری بازی ها پس از بازی های وسط هفته، از فن دایک انتقاد کرد و گفت بازیکنان باید خودشان را با شرایط تطبیق بدهند. 

باز هم گلایه هایی در مورد شروع بازی ها در ساعت 12:30 می شنویم. در اصل باید این طور باشد که بازیکنان لیورپول خودشان مشتاق برگزاری هرچه زودتر این بازی ها باشند، زیرا وقتی دربی را می بازید، می خواهید بازی ها زودتر از راه برسند. به کارتان ادامه دهید، این بخشی از شغل شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی