Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اسامی هفت گزینه نهایی تصدی پست شهردار این کلانشهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،علی قاسم پور اظهار کرد: امروز شنبه 23 مرداد 1400 دومین جلسه دبیرخانه شایسته گزینی با حضور همکاران و اعضاء محترم به منظور بررسی رزومه نامزدهای پست شهردار کرج برگزار شد و با توجه به اینکه تعدادی از 28 کاندیدا پیش از این انصراف خود را به دبیرخانه اعلام کرده بودند، بررسی رزومه سایر گزینه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تطبیق رزومه و سوابق علمی و اجرایی نامزدهای پست شهردار کرج با هفت شاخص از پیش تعیین شده تعدادی از آنها شرایط لازم را (بعضاً در بحث بومی بودن یا مدرک تحصیلی و غیره) نداشتند و در مرحله اول به لیست یازده نفره از کاندیداها رسیدیم و بحث و تبادل نظر میان اعضاء محترم حول محور آنها ادامه یافت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: با انجام بررسی های بیشتر و ارزشیابی رزومه ها و اعلام نظر اعضاء در نهایت لیست هفت نفره جهت تصدی سمت شهردار کرج احصاء و انتخاب شد و مقرر شد که آنها بر اساس حروف الفبا در جلسات رسمی شورای اسلامی شهر حضور یافته و در حضور اصحاب رسانه برنامه عملیاتی و راهبردی خود را ارائه کرده و رزومه شان را تشریح نمایند.

قاسم پور تصریح کرد: به جهت تعطیلات کرونایی روند انتخاب شهردار کرج در جلسات رسمی شورای اسلامی شهر از هفته آینده کلید می خورد و پیش بینی می کنیم که در مدت زمان کوتاهی بتوانیم تکلیف کلیددار شهر را مشخص کنیم و از بین هفت گزینه نهایی جمع بندی لازم را داشته باشیم و اساساً مهمترین مأموریت ما نیز همین مسئله است.

این مسئول عنوان کرد: آقایان کاوه حدادپور، امیر یزدی، سید علی آقازاده، مصطفی سعیدی سیرائی، مجید رمضانی، سید علی اکبر میروکیلی و علی سلطانی مقدم هفت گزینه نهایی سمت شهردار کرج هستند که به ترتیب حروف الفبا و در جلسات هفته آینده شورای اسلامی شهر حضور خواهند یافت و در حضور اصحاب رسانه نسبت به ارائه برنامه اقدام می کنند و در نهایت بر اساس قانون اعضاء محترم تصمیم گیر پایانی برای معرفی شهردار محترم به وزارت کشور جهت طی مراحل اداری و قانونی صدور حکم هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز شهرداری کرج شورای شهر کرج انتخاب شهردار شورای اسلامی شهر پست شهردار شهردار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

بر این اساس کاندیداهای حاضر در لیست به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد