Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@10:34:07 GMT

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون آموزش

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۴۳۲

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون آموزش

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات آموزش مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (شنبه 23 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم حضور داشت و برنامه‌های خود را که اعلام کرد که نمایندگان عضو کمیسیون آموزش این برنامه‌ها را براساس سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی ارزیابی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلاح آئین‌نامه‌های ترفیع و تکمیل اکوسیستم‌های پژوهش و فناوری کشور از برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم است؛ همچنین وی برنامه دارد از تمام پتانسیل موجود در دانشگاه‌ها نهایت استفاده را ببرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: پس از استماع برنامه وزیر، اعضای کمیسیون آموزش بر ایجاد عدالت آموزشی، استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و استقلال دانشگاه‌ها از یکدیگر در طرح آمایش آموزش عالی و  تأمین مالی دانشگاه‌ها به ویژه در رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی تأکید کردند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون آموزش وزیر پیشنهادی علوم کمیسیون آموزش برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر دوشنبه به شهر مقدس قم سفر کرد و با حضور در دانشگاه قم در همایش گرامیداشت مقام استاد که در سالن مفید این دانشگاه برگزار شد حضور یافت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین سالن جلسات «حکمت» دانشگاه قم که از مجهزترین سالن ها با امکانات دیجیتال در بین دانشگاه های کشور است را افتتاح کرد.

زلفی‌گل در ادامه بلوار تازه تاسیس این دانشگاه که به نام «علامه مصباح یزدی» نامگذاری شده را نیز افتتاح کرد و سخنان کوتاهی با تشکر از تلاش های صورت گرفته در عرصه عمرانی دانشگاه قم گفت: این امر توفیقی است که دستندرکاران و مسوولان دانشگاه مسیر علم آموزی دانشجویان و فرزندان این سرزمین را هموار می کنند و امید است شاهد آثار پر خیر و برکت آن در جامعه اسلامی ایران باشد.

کد خبر 6098277

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • علت عدم گرایش به رشته‌های علوم پایه و فنی بررسی شود
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد