Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@00:36:16 GMT

تامی آبراهام در آستانه انتقال به آاس رم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۵۲۵

تامی آبراهام در آستانه انتقال به آاس رم

به زودی تامی آبراهام می تواند رکورد گرانترین خرید تاریخ رم را به نام خود ثبت کند.

آاس رم پس از مذاکراتی فشرده با چلسی در آستانه جذب تامی آبراهام قرار دارد. همه منتظر پاسخ مثبت بازیکن هستند تا انتقال نهایی شود.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ آاس رم و چلسی بر سر جزییات انتقال تامی آبراهام به توافق نهایی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه تیاگو پینتو مدیر ورزشی رم دیروز مذاکرات مثبتی با تامی آبراهام داشت، دو باشگاه آماده نهایی کردن این انتقال هستند. جزییات انتقال مشخص شده است. رم 40 میلیون یورو به اضافه پاداش می پردازد که این مبلغ طی 5 سال به حساب چلسی واریز می شود. بنابراین آبراهام در همین تابستان به صورت قطعی و نه قرضی راهی رم می شود. چلسی از بند بازخرید 55 میلیون یورویی این مهاجم 23 ساله برخوردار است.

به نقل از نیکولو اسکیرا؛ تیاگو پینتو برای جلب نظر آبراهام، دستمزد پایه 5 میلیون یورو در سال که با پاداش ها تا 6 میلیون یورو افزایش می یابد، به او پیشنهاد داده است. مورینیو نیز دوباره با بازیکن تماس گرفته و تضمین کرده که این بازیکن جایگاه مهمی در رم خواهد داشت. قول شماره 9 رم نیز به او داده شده است. آبراهام پس از برتری 3-0 چلسی مقابل کریستال پالاس با هواداران چلسی خداحافظی کرد و با چمدانی اضافه از استمفورد بریج خارج شد.

Caption

 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز؟ | دروازه بان پرسپولیس با وثیقه آزاد شد ادمیلسون، هافبک سابق بارسلونا: پاریس برای قهرمانی اروپا باید رهبر قابل اتکایی داشته باشد/ مصاحبه اختصاصی طرفداری ادعای جنجالی MD؛ رئال مادرید فصل آینده در لیگ برتر انگلیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تامی آبراهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!

خستگی سفر با اتوبوس قطعا از هواپیما بیشتر است و پرسپولیس در آستانه یک دیدار حساس، سفر زمینی را انتخاب کرده است.

طرفداری | پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی، فردا باید برابر آلومینیوم اراک قرار بگیرد و این دیدار برای سرخ‌ها اهمیت بالایی دارد.

پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند در آستانه این دیدار حساس به اتوبوس به اراک سفر کنند که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!