Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیش از ۲ هزار تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی استان گیلان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آبتین حیدرزاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنان روند بیماران کرونایی سرپایی در استان گیلان به شکل تدریجی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان داشت: در بسیاری از شهرستان‌های استان به جز شهرستان‌های مرکزی افزایش بیماران کرونایی سرپایی در حال توقف است.

حیدرزاده تصریح کرد: این روند کاهشی به ما نوید این را می‌دهد که اگر رعایت کرده و رفت و آمدها و دورهمی‌ها را کاهش دهیم احتمالاً شهرستان‌ها زودتر تغییر وضعیت می‌دهند.

توقف روند صعودی تعداد بستری‌شدگان کرونایی در گیلان؛ سهمیه واکسن استان افزایش می‌یابدعضو مجمع نمایندگان گیلان: مهار کرونا نیازمند توزیع عادلانه تجهیزات درمانی در تمام استان‌ها استطغیان کرونا در استان گیلان؛ حال 361 بیمار وخیم‌ است

وی از آخرین آمار کرونا در گیلان خبر داد و گفت: 300 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان گیلان بستری شدند و بیش از 2 هزار تخت بیمارستانی در گیلان در اختیار بیماران کرونایی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابراز داشت: در شهرستان‌های رشت، انزلی، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه و فومن نیازمند همکاری بسیار جدی‌تر مردم و اصناف هستیم تا بتوانیم زودتر آمار بیماران سرپایی را کاهش دهیم.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: اگر کسی در خانواده علائم سرماخوردگی را دارد اعضای خانواده دیگر به‌دنبال تست کرونا نروند و فرد بیمار را قرنطینه کنند.

وی اظهار داشت: اگر فرد مبتلا به کرونا بیماری‌های زمینه‌ای نداشته و جوان است باید به مدت 14 روز ایزوله بوده و با دیگر افراد خانواده رفت و آمد نداشته باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: همچنین افرادی که بیماری زمینه‌ای همچون فشار و دیابت داشته و یا بانوان باردار حتماً به مراکز درمانی مراجعه کنند تا در صورت لزوم مورد درمان قرار گیرند.

انتهای پیام/614

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیماران کرونایی استان گیلان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد