Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@19:54:28 GMT

فیل جونز شماره 4 را نداد؛ رافائل واران 19 را برداشت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۷۴۳

جونز حدود ۱۹ ماه است که برای شیاطین سرخ بازی نکرده است و با این حال بیخیال شماره محبوبش نمی شود. 

رافائل واران به دنبال شماره ۴ منچستریونایتد بود ولی فیل جونز از دادن این پیراهن به او امتناع کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، بدین ترتیب واران سراغ شماره ۱۹ ای رفت که پیش از این به اماد دیالو تعلق داشت و این باعث شد تا آن بازیکن ساحل عاجی که ظاهرا در آستانه انتقالی قرضی به تیم دیگری قرار دارد، صاحب شماره ۱۶ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونز که از سال ۲۰۱۱ و پس از انتقال از بلکبرن به منچستریونایتد صاحب شماره ۴ این تیم بوده است، علاقه ای به از دست دادن این شماره نداشت. این مدافع میانی ۲۹ ساله که تا سال ۲۰۲۳ با منچستریونایتد قرارداد دارد، هم اکنون انتخاب پنجم سرمربی تیم در پست مدافع میانی به شمار می رود و طی دو سال اخیر، فقط دو بار در رقابت های لیگ برتر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است. 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز؟ | دروازه بان پرسپولیس با وثیقه آزاد شد ادمیلسون، هافبک سابق بارسلونا: پاریس برای قهرمانی اروپا باید رهبر قابل اتکایی داشته باشد/ مصاحبه اختصاصی طرفداری ادعای جنجالی MD؛ رئال مادرید فصل آینده در لیگ برتر انگلیس!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز بارسلونا بدون اینکه کسی از آینده ژاوی مطلع شود به پایان رسید. تمرین آرام و بدون تنشی بود و ژاوی تنها چیزی که به بازیکنانش توصیه کرد، جدی گرفتن 6 بازی بعدی برای قطعی کردن رتبه دوم بود. بارسا باید دوم شود تا سهمیه سوپرجام را به دست بیاورد. کسب این سهمیه یعنی قطعی کردن سود 6 میلیون یورویی.

در این تمرین طبق ادعای آاس کاپیتان های تیم با توجه به گمانه زنی های رسانه ای از ژاوی در مورد احتمال تغییر تصمیمش برای جدایی سوال هایی مطرح کردند که با سکوت مربی کاتالان همراه بود. حتی دستیاران او نیز نمی دانند بالاحره ژاوی می ماند یا روی حرف خود خواهد ماند.

ژاوی در برابر سوال ها مقاومت کرد و همه چیز را به بعد از جلسه با خوان لاپورتا موکول کرد. او دیگر نمی خواهد اشتباه قبلی را تکرار کند زمانی که بدون هماهنگی و صحبت با بازیکنانش، پس از شکست برابر ویارئال در نشست خبری از استعفایش گفت تا همه را شگفت زده کند. او ابتدا با لاپورتا جلسه می گذارد و نتیجه هر چه باشد ابتدا به بازیکنان و دستیاراتش اطلاع خواهد داد. در نهایت او مسئله را عمومی می کند.

دیگر خبرها

  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت | باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟