Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: برای پیشگیری از تشدید بیماری کرونا، تمام مناطق استان قزوین یک هفته قرنطینه شده، جاده الموت مسدود و بانکها و ادارات غیر خدماتی تعطیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در شرایط کنونی هیچ خانواده ای نیست که از ویروس کرونا آسیب دیده نباشد و این ویروس به درب همه خانه ها آمده و باید برنامه ای اتخاذ کنیم تا روند ابتلا به بیماری کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: هر چند روند پذیرش بیماران در حال کاهش تدریجی است اما وضعیت بسیار شکننده ای داریم و با یک سهل انگاری و عادی انگاری شرایط تغییر می کند و اگر کنترل و نظارت ها جدی نباشد دچار چالش بیشتر می شویم.

حبیبی تصریح کرد: در دو روز گذشته بیش از 200 تخت را در استان اضافه کردیم اما همچنان شاهد ابتلای بیماران جدید هستیم و این وضعیت نشان می دهد رعایت پروتکل ها کاهش یافته و مردم گویا ترس از ویروس را فراموش کرده اند.

دارو و سرم مورد نیاز استان تامین شده است

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهارداشت: خوشبختانه با کمک دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی داروها و سرم مورد نیاز بیماران کرونایی در استان تامین شده و به یک آرامش در این زمینه رسیده ایم و باید مردم همراهی بیشتری داشته باشند تا به سمت عادی شدن شرایط پیش برویم.

استان قزوین یک هفته قرنطینه می شود

حبیبی اضافه کرد: روند افزایش بیماری نگران کننده است لذا مصوب شده تا استان قزوین تا یک هفته قرنطینه شود و از فردا یکشنبه ساعت 12 ظهر هر گونه تردد بین استانی ممنوع شده و از هر گونه جابجایی جلوگیری خواهد شد.

وی اظهارداشت: فقط خودروهای امدادی، آمبولانس ها، کسانی که مجوز عبور از فرمانداری دارند می توانند در هفته آینده در جاده ها تردد کنند و مبادی ورودی و خروجی شهرها با نیوجرسی مسدود خواهد شد و جریمه ها به دو میلیون تومان و در صورت پرداخت نشدن تا دو برابر افزایش می یابد تا بازدارندگی صورت گیرد.

ادارات غیر خدماتی تعطیل است/ جاده الموت مسدود می شود

حبیبی یادآورشد: از روز دوشنبه تمام بانک ها، ادارات غیر خدماتی تعطیل خواهند شد و فقط 9 رسته از مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت خواهند بود.

وی اضافه کرد: عزاداری در فضاهای بسته و دسته روی در خیابانها ممنوع است و همه کلوپ ها و سالن های ورزشی ، بوستانها تعطیل است و جاده الموت نیز مسدود خواهد شد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین تصریح کرد: نحوه فعالیت کارمندان دستگاههای خدمات رسان با مدیران دستگاه خواهد بود و بخش درمانی تامین اجتماعی، استانداری، فرمانداری ها تعطیل نیستند و فعالیت می کنند.

حبیبی گفت: شرکت توزیع نیروی برق از قطع برق واحدهای تولید اکسیژن، مواد غذایی و بهداشتی و فهرست کارخانه هایی که قرارگاه کرونا ارائه می کند خودداری خواهند کرد و آموزش و پروش بایستی مربیان بهداشتی خود را بسرعت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند تا برای واکسیناسیون و نظارت امور بهداشتی مورد استفاده قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی ستاد کرونای استان قزوین یک هفته قرنطینه جاده الموت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • مردم این شهر امروز پنجاه بِدَر را جشن گرفتند/ جشنی که مدارس را هم تعطیل می‌کند!
  • مدارس نوبت عصر این شهر تعطیل شد
  • مدارس نوبت عصر قزوین تعطیل شد
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • مدارس نوبت عصر شهر قزوین «پنجاه‌به‌در» تعطیل است
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز