Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:24:13 GMT

ابتلای بیش از ۶۵ نفر به کرونا در شهرستان اصلاندوز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۹۳۹

ابتلای بیش از ۶۵ نفر به کرونا در شهرستان اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعباس مینایی امروز در بازدید از سطح شهر اصلاندوز با اشاره به روند صعودی افرایش مبتلایان به کرونا در شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اصلاندوز ۳ نفر بستری و بیش از ۶۵ نفر مبتلا به کرونا در قرنطینه‌های خانگی داریم.

وی افزود: اکیپ‌هایی متشکل از نمایندگان اعضای ستاد کرونا در این ایام به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد که از مردم فهیم اصلاندوز انتظار داریم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد کرونا شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه منع آمد و شد پلاک‌های غیربومی در شهرستان اعمال خواهد شد، تصریح کرد: از ورود هرگونه خودرو با پلاک خارج از شهرستان جلوگیری به عمل خواهد آمد و جریمه یک میلیون تومانی و هدایت خودرو به پارکینگ در انتظار متخلفان است.

وی با اشاره به ممنوع بودن هرگونه دسته‌گردانی و عزاداری در فضاهای بسته، تأکید کرد: در فضا‌های باز نیز باید فاصله‌ اجتماعی رعایت شود.

مینایی گفت: مراکز تفریحی و ورزشی تعطیل بوده و رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها باید به صورت بیرون‌بر فعالیت کنند و هرگونه تخلف از این مصوبه، منجر به برخورد قانونی اکیپ‌های نظارتی خواهد شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر اصلاندوز شهرستان اصلاندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز