Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قزوین گفت: امروز شرایط کادر درمانی بسیار سخت شده و روزهای دشواری را سپری می کنند و اگر قرار باشد خود ما هم در رسانه موج جدیدی ایجاد کنیم و این همه خدمات را زیر سوال ببریم بی انصافی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد قاسمی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: به نظر می رسد علیرغم مصوباتی که می تواند به کاهش مشکلات کمک کند اما در اجرا ضعیف عمل می کنیم و دستاوردها کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بی تفاوتی مردم به رعایت پروتکل ها نشان می دهد هنوز بسیاری از شهروندان به عمق فاجعه پی نبرده اند و تا زمانی که یک نفر از بستگان خود را در شرایط ابتلا نبینند احساس خطر نمی کنند.

قاسمی تصریح کرد: رسالت همه ما اجرای دقیق مصوبات ستاد است و باید نظارت و کنترل ها بیشتر شود تا از شرایط سخت عبور کنیم.

رسانه ها قضاوت منصفانه کنند

دادستان استان قزوین در ادامه از انعکاس برخی مشکلات درمانی در شرایط کنونی توسط رسانه ها انتقاد کرد و یادآورشد: امروز وقت متهم کردن یکدیگر نیست و اگر مشکل و یا کمبودی در بخش درمانی دیده می شود که همه هم قبول دارند نباید با جنجال رسانه ای روبرو شود و دشمنان از آن سوء استفاده کنند.

قاسمی گفت: امروز شرایط کادر درمانی بسیار سخت شده و همه مشاهده می کنیم چه شرایط دشواری را سپری می کنند و اگر قرار باشد خود ما هم در رسانه موج جدیدی ایجاد کنیم و این همه خدمات را زیر سوال ببریم بی انصافی است.

دادستان قزوین تصریح کرد: همه دستگاهها، در کنار دانشگاه علوم پزشکی دارند تلاش می کنند تا ویروس مهار شود هر چند یک سری نارسایی و کمبود هم هست و ما باید منصفانه قضاوت کنیم و با در نظر گرفتن شرایط غیر عادی و اقدامات انجام شده اگر کمبودی هم دیدیم که با گفتن قابل حل شدن است آن را به مسئول مربوطه به صورت پنهانی متذکر شویم.

وی بیان کرد: باید ببینیم اگر دستگاهی کم کاری کرده یا توانش همین بوده و سپس درست قضاوت کرده و اخباری را منتشر کنیم که موجب نا امیدی و دلسردی خدمتگزاران نشود.

قاسمی گفت: رسانه ها بخوبی پای کار بوده اند و اگر برخی هدفشان اصلاح امور است باید از روش های منطقی و اصولی استفاده کنند و اگر هدف تخریب و زیر سوئال بردن است که حکم دیگری دارد.

ورودی بیمارستانها کاهش یابد

دادستان قزوین اظهارداشت: همه باید کمک کنیم تا با همکاری رسانه ها میزان ورودی بیمار به بسمارستانها کاهش یابد در غیر این صورت امکانات استان جوابگوی نیازها نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با سرعت بخشیدن به تزریق واکسن، بهره گیری از ظرفیت درمانی بخش دولتی و خصوصی، همکاری بیشتر مردم و دعوت به رعایت پروتکل ها باید از شرایط سخت کنونی با آسیب کمتری عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد قاسمی دادستان قزوین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ قضاوت پرسپولیسسپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بر عهده بیژن حیدری خواهد بود و فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و رضا سخندان ناظر داوری است.
این دیدار (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است