Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:57:17 GMT

فرشاد پیوس در بام‌های سفالی آستارا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۸۱۶۴

فرشاد پیوس در بام‌های سفالی آستارا (عکس)

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال چوکا و ویستاتوربین به عنوان سرمربی جدید شهرداری آستارا انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، این خبر در حالی منتشر شد که چند روز پیش فرشاد پیوس با توجه به محبوبیتی که میان هواداران فوتبال در تالش داشت، پای مذاکره برای تمدید قرارداد پای مذاکره با مدیران باشگاه چوکا نشسته بود ولی به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی، جلسات برگزار شده بی سرانجام ماند تا کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پس از اینکه مدیران باشگاه چوکا با علی نظرمحمدی برای هدایت سبزپوشان در فصل آینده به توافق رسیدند، او از تیم جدیدش رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیوس با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال شهرداری آستارا اضافه شده و قرار است ضمن تقویت این تیم طی سه سال آینده برای رساندنش به لیگ برتر تلاش کند. حفظ تیم، قرار گرفتن در رتبه های میانی و درنهایت صعود به لیگ برتر برنامه‌ای است که پیوس به مدیران باشگاه شهرداری آستارا پیشنهاد کرده است.

 


با این وصف این مربی که سال گذشته عملکرد خوبی در ویستاتوربین در لیگ دسته دوم داشت و در هفته های پایانی نیز با چوکا عملکرد خوبی در دسته اول داشت ولی درنهایت نتوانست این تیم را حفظ کند، حالا ماجراجویی جدیدی را در آستارا شهری قدیمی که با بام‌های سفالی‌اش معروف است، آغاز خواهد کرد.


شهرداری آستار فصل گذشته تا هفته ماقبل پایانی خطر سقوط تهدیدش می‌کرد، ولی در همین هفته با پیروزی پرگل مقابل گل ریحان البرز بقای خود را در مسابقات تضمین کرد و حالا سرنوشت جدیدی را با فرشاد پیوس دنبال خواهد کرد.

فرشاد پیوس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشاد پیوس سرمربی فرشاد پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام گمرک ایران، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

کد خبر 6093008 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز