Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@23:16:49 GMT

بازداشت 3 زن بی آبرو در میناب / 3 مرد هم اجیر کرده بودند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۸۱۹۳

بازداشت 3 زن بی آبرو در میناب / 3 مرد هم اجیر کرده بودند

با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان میناب اعضاء باند 6 نفره و خانوادگی سارقان منزل و مغازه در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

بازداشت 6 زن و مرد بی آبرو

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: با تلاش همه جانبه وگسترده ماموران پلیس اگاهی شهرستان میناب و انجام کار وسیع اطلاعاتی یک باند 6 نفره شامل 3نفر خانم و 3 نفرآقا که به صورت خانوادگی در سرقت مغازه و منزل در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شناسایی اعضاء این باند،ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و هماهنگ، متهمان را که در دو مخفیگاه جداگانه حضور داشتند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنان مقادیر زیادی اقلام مسروقه کشف کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی صورت گرفته و پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود به جرایم ارتکابی و سرقت های متعدد منزل و مغازه در سطح شهرستان میناب اعتراف کردند.

سردار غلامرضا جعفری خاطرنشان کرد: در فرایند رسیدگی به پرونده متهمان احدی از بستگان این باند با پیشنهاد میلغ 40میلیون ریال رشوه قصد فریب و تطمیع ماموران و رهایی متهمان را داشت که بلافاصله این متهم نیز دستگیر و مراتب صورت جلسه و ضمیمه پرونده شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بی آبرو اخبار حوادث بی آبرویی بی آبرو زن بی آبرو سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همسر خداداد عزیزی فشن عکس قیمت سحر قریشی کرونا مهناز افشار فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز