Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: من از زمان خصوصی شدن باشگاه تراکتور نشنیدم که فرد یا مجموعه‌ای از آقای زنوزی حمایت مالی نمایند و نباید تمامی هزینه‌های باشگاه را ایشان به تنهایی متحمل می‌شدند.

وی گفت: من اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور را نمی‌شناسم، اما درستش این بود که هیات مدیره باشگاه بخش بزرگی از هزینه‌های باشگاه را تامین  و آقای زنوزی هم نیم نگاهی به هزینه‌ها کرده و تیم را تقویت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتاج افزود: مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با وزرات ورزش است، اما وزارت ورزش منع قانونی داشته و نمی‌تواند هزینه این دو تیم را بپردازد، اما با انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل‌هایی که توانایی جذب اسپانسرهای قوی و تامین هزینه‌ها را دارند، این تیم‌ها اداره شده و در واقع هیات مدیره‌های این دو باشگاه نقش عابر بانک را دارند و این در حالی است که چنین خلایی در باشگاه تراکتور مشهود بوده و تمامی هزینه‌ها بر دوش زنوزی‌ است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در مورد مصاحبه اخیر سرمربی تراکتور گفت: همه باشگاه‌ها کشور مشکل مالی دارند و شما به من یمی را نشان دهید که بدهی نداشته و این تنها به تیم تراکتور مختص نبوده و درست نیست سرمربی باشگاه مشکلات مالی را رسانه‌ای کرده و این باشگاه مالک، مدیر عامل و هیات مدیره داشته و آنها باید در مورد مسائل مالی باشگاه صحبت کنند و باید بگویم بعد از مصاحبه آقای کمالوند  تماس‌های گوشی من از میانگین روزانه 120 تماس به 200 تماس افزایش یافته و که بیشتر مربوط به نگرانی در مورد باشگاه تراکتور بود.

بهتاج با بیان اینکه بزودی خبرهای خوبی از باشگاه تراکتور شنیده خواهد شد، اظهار داشت: تراکتور دقیقا یک ماه دیگر با تیم النصر عربستان بازی داشته و بهتر است کادر فنی باشگاه تراکتور روی جذب بازیکنان تیم و کارهای فنی تمرکز کنند.

مدیر کل وروزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی افزود: وظیفه این اداره حمایت از تمام تیم‌های ورزش استان است و ما در حد توان از تیم‌های تراکتور، ماشین‌سازی، مس سونگون، محتشم و علم و ادب حمایت می‌کنیم.

وی در همین مورد افزود: 100 درصد از تیم ماشین‌سازی با مالکیت جدید حمایت کرده و ورزشگاه‌های باغشمال و یادگار را برای تمرین به صورت رایگان در اختیار این باشگاه قرار داده بودیم، اما نگرانی‌ها در مورد باشگاه ماشین‌سازی همچنان ادامه دارد و این باشگاه به صور‌ت ثبتی هنوز انتقال نیافته و نقل و انتقال امتیاز باشگاه در فدراسیون صورت نگرفته است.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ورزش تبریز جوانان زنوزی بهتاج ایوب بهتاج تراکتور ماشین سازی محتشم علم و ادب مس سونگون باشگاه تراکتور هیات مدیره هزینه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران