Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:58:10 GMT

ماجرای دو برادری که به پسران شبح معروفند!+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۸۵۵۴

ماجرای دو برادری که به پسران شبح معروفند!+ عکس

دو برادر در هند بخاطر فرم بدنی عجیب و متفاوت به پسران شبح معروف هستند. اما دلیل این تفاوت چیست؟

به گزارش برنا؛ این دو برادر به اسم های Ashfaq و Mushtaq Khan که به ترتیب 11 و 8 ساله می باشند ، به دلیل یک بیماری ژنتیکی ، بدن آنها با بدن افراد معمولی کمی متفاوت است و این به گونه ایی است که دارای دندان های ارواح طوری و سر با طراحی خاصی دارند و یک مشکل بزرگ آنها این است که به دلیل این فرم غیرمعمولی بدنشان باعث وحشت افراد اطرافیان خود می شوند و به همین دلیل برای عدم ترس اطرافیانشان پنهان می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسم این بیماری ژنتیک (hypohidrotic ectodermal dysplasia (HED می باشد که باعث اختلالاتی در عرق کردن ، دندان ها و مو ها می شود که باعث رنج بسیار زیادی در افراد می شود .

همان گونه که گفته شد افرادی که از این بیماری رنج می برند ، دارای اختلالاتی در تعرق ، فرم دندان ها و مو هایشان دارند و بنابراین آنها در فصولی مانند تابستان بیش از حد آزرده خاطر می شوند و این هم به دلیل عدم تعرق آنها می باشد .

همچنین به دلیل فرارکردن افراد اطرافیان آنها ، مداخله ایی توسط سازمان غیر دولتی محلی که یک کمپین اطلاع رسانی عمومی است ، اعلام کردند که این بیماری واگیردار نمی باشد و آنها هیچ آسیبی به کسی وارد نمی کنند و بعد از اعلام این موضوع با افراد محلی ، آنها دیگر در پشت دیوار پنهان نشدند و توانستند به راحتی به جمع کودکان محله خود بروند .

به دلیل بیماری این دوبرادر ، حرارت بدن آنها به صورت ناگهانی زیاد می شود و باید از آب برای خنک شدن استفاده کنند.

با این حال قبل از این که واگیردار نبودن بیماری این دو برادر اعلام شود ، در مدرسه بسیار آزرده خاطر می شدند و توسط دوستانشان رانده می شدند و بدترین حس این بود که آنها به دلیل فرم خاص این دو برادر از آنها فرار می کردند و با آنها بازی نمی کردند و به همین دلیل حاضر به رفتن به مدرسه نبودند و یکی از این دو برادر گفت :"مدرسه رفتن ما یک تحقیر بزرگی برای ما بود"

همچنین به دلیل وضعیت مالی بد این دو برادر که یک کارگر در مزرعه می باشد ، نتوانستند درمان شوند چرا که هزینه های درمان این بیماری بسیار زیاد است.

مادر این دو برادر به اسم Abila گفت :وضعیت مالی ما بسیار بد هست و خانواده ایی فقیر هستیم و حتی امکانات اولیه زندگی مانند یخچال ، فن و کولر را نداریم و کودکانم به دلیل بیماری خاص خود خیلی زود حرارت بدنشان بالا می رود و باید هر نیم ساعت یکبار آنها را با آب باید خنک کنیم" و پزشک متخصص به دلیل وضعیت مالی بد این خانواده و هزینه های بالای درمان این دو برادر و موقعیت جغرافیایی دور آنها ، هشدار داد که به مرور زمان وضعیت انها بدتر و بدتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ژنتیک مو کودکان مدرسه بازی درمان هزینه های درمان خانواده فقیر پزشک متخصص دو برادر دو برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند

دریافت 81 MB

به گزارش همشهری آنلاین دکتر سید مسعود داوودی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله درباره بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده و بیماری سندرم DREES و درمان آن می‌گوید: DREES یک بیماری حساسیتی تاخیری است که با تغییرات پوستی، تغییرات احشاء داخلی و تغییرات سلول‌های خونی خود را نشان می‌دهد. شایع‌ترین علت بروز این بیماری، حساسیت‌های دارویی به داروهای ضد تشنج و آنتی بیوتیک‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

ترانه علیدوستی به این بیماری مبتلا شده است: سندرم درس (DRESS) | این بیماری چقدر خطرناک است و چگونه درمان می‌شود؟ نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی | مادر: برایش دعا کنید

این پزشک می‌افزاید: واکنش‌های دارویی با تاخیر ٢ تا ٨ هفته‌ای اتفاق می‌افتد و علایم بالینی ناشی از آن با ضایعات پوستی کهیر مانند و یا شبیه آبله مرغان بروز کند. همچنین ممکن است درگیری مخاط دهان بروز کند؛ اما از آن مهم تر، گرفتاری غدد لنفاوی به شکل گسترده است و درگیری مخاط داخلی بدن نیز ممکن است با علایمی شبیه به هپاتیت حاد بروز کند. مهم‌ترین اقدام در درمان این بیماری، قطع مصرف داروهای مشکوک و استفاده از کورتون‌های سیستمیک و یا سایر داروهای سرکوب سیستم ایمنی است. در موارد خفیف بیماری بهبود یابنده است. تشخیص زودرس بیماری در درمان آن بسیار موثر است. جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.

کد خبر 847602 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور بیماری - بیمارستان ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود