Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری آئین‌های محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول کانون مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش اظهار داشت: برگزاری مجالس و محافل اهل بیت (ع) به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری هم در خیرات و برکات و رحمت الهی و هم در توسل و تضرع در زندگی ما مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گناوه با تقدیر از دست اندر کاران برنامه‌های مذهبی شهرستان با وجود شرایط کرونایی افزود: با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان گناوه برگزاری مجالس با تذکرات، سرکشی‌ها و نظارت‌های مستمر در حال انجام است که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

وی گفت: عزاداری‌ها در مجالس سید و سالار شهیدان باید با دقت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه باشد تا فرصت سو استفاده را از دشمنان و معاندان بگیرد و دشمنان نتوانند از این مجالس سوءاستفاده کنند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا لازم الاجرا است و ما همگی باید تابع ایشان و قوانین باشیم.

وی گفت: کسانی که خطرات کرونا را هنوز باور ندارند باید توجه داشته باشند که نباید با این تفکر جان دیگران را به خطر بیاندازند و با عدم رعایت پروتکل‌ها ناقل بیماری به دیگران باشند.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: بانیان مراسم‌ها، هیئت‌ها و برگزارکنندگان آئین‌های مذهبی و عاشورایی باید برای دیگران اسوه و الگو باشند و جامعه از آنها این توقع دارد لذا همه باید همکاری لازم را در رعایت پروتکل‌ها داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف ما در فضای مجازی و تبلیغ بر علیه مقدسات دینی و مذهبی است و نباید بهانه به دست دشمنان، معاندان حتی دوستان جاهل داد.

امام جمعه گناوه یادآور شد: فضای محیطی گناوه با نصب پرچم، بیرق و بنرهای عزاداری امام حسین (ع) و شهدای کربلا مزین شده است و مردم هم باید در این زمینه همکاری کنند تا فضای شهر حال و هوای محرم داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا گفت: ضمن حفظ شعائر و دستاوردهای عاشورا، باید نماز ظهر عاشورا در فضای مناسب و تعداد افراد کم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی گفت: باید کوشید تا از عاشورای امام حسین (ع) درس چگونه زندگی کردن بیاموزیم و فرهنگ عاشورا را در زندگی فردی و اجتماعی خود جاری کنیم.

کد خبر 5281350

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری گناوه کربلا ماه محرم ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها مراسم عزاداری گرگان هیئت مذهبی واکسیناسیون خطبه های نماز جمعه رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد