Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری‌‌سن‌ژرمن با وجود اینکه از دو ستاره بزرگ بهره نمی‌برد، از سد استراسبورگ گذشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاری‌سن‌ژرمن شنبه شب در مهمترین دیدار از هفته دوم مسابقات لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) در ورزشگاه پارک دوپرنس میزبان استراسبورگ بود که این مسابقه با پیروزی 4 بر 2 پاریسی‌ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائورو ایکاردی در دقیقه 3، کیلیان امباپه در دقیقه 25، یولیان دراکسلر در دقیقه 27 و پابلو سارابیا در دقیقه 86، برای شاگردان مائوریسیو پوچتینو گلزنی کردند و کوین گامیرو و لودوویچ آخورکه در دقایق 53 و 64 دروازه PSG را باز کردند. الکساندر ژیکو از استراسبورگ هم در دقیقه 81 از زمین مسابقه اخراج شد.

پاری‌سن‌ژرمن در حالی که چند ستاره سرشناس خود از جمله لیونل مسی، سرخیو راموس، نیمار و دوناروما را در اختیار نداشت، شش امتیازی شد و به صدر جدول لوشامپیونه صعود کرد. استراسبورگ هم که تاکنون امتیازی کسب نکرده، در انتهای جدول به سر می‌برد.

دیدارهای باقیمانده هفته دوم لوشامپیونه، امشب (یکشنبه) برگزار می‌شوند که برنامه آن به شرح زیر است:

آنژه - لیون، ساعت 15:30
برست - رن، ساعت 17:30
کلرمون فوت - تروا، ساعت 17:30
نانت - متز، ساعت 17:30
رمس - مون‌پلیه، ساعت 17:30
لانس - سن‌اتین، ساعت 19:30
مارسی - بوردو، ساعت 23:15

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه پاری سن ژرمن لوشامپیونه پاری سن ژرمن ساعت 17 30 سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی دورتموند به میدان رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد تا شاگردان ادین ترزیچ راهی بازی فینال شوند.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان معتقد بودند که پاری سن ژرمن مدعی اصلی صعود به فینال لیگ قهرمانان است اما عملکرد ضعیف بازیکنان لوئیس انریکه در دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند باعث شد که آنها این فرصت خوب را از دست بدهند.

کاپلو پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:«کیلیان امباپه کار خاصی در این بازی نکرد، با وجود این که فرصت گلزنی داشت. اما حکیمی معمولا از سمت راست خیلی خوب کار می‌کند، درست مثل دمبله. آنها امشب فاجعه بودند و نتوانستند یک سانتر خطرناک داشته باشند.

هیچ تیمی نمی‌تواند فقط در ۲۰ یا ۲۵ دقیقه پایانی بازی کند.  انریکه باید خیلی زودتر تعویض می‌کرد. وقتی بازیکنان سرعتی‌تر را به میدان آورد، شاهد پاری سن ژرمن متفاوتی بودیم اما آنها باید از ابتدا در ترکیب به میدان می‌رفتند.»

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • «به آمار مزخرف ام باپه نگاه نکنید؛ بر خلاف او، مسی و نیمار همه‌جای زمین حضور داشتند»
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها مشخص شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • پرسپولیس ۲-۱ نساجی مازندران؛ صدرنشینی موقت شاگردان اوسمار