Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید با کسب 3 امتیاز در هفته نخست لالیگا 2021/22 فعلاً به صدر جدول صعود کرد تا منتظر سایر رقبا بماند.

رئال مادرید فصل 2021/22 را خارج از خانه مقابل آلاوز شروع کرد و دوران دوم سرمربیگری کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با یک پیروزی شیرین در هفته اول لالیگا همراه شد. کریم بنزما بار دیگر مسئولیت گلزنی خط حمله تیمش را به دوش کشید و ادن هازارد هم یک پاس گل داد تا شروع امیدوارکننده ای برای هواداران تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوید آلابا هم در ثانیه های پایانی بازی نخست خود یک پاس گل داد تا همه چیز شیرین تمام شود.

اطلاعات بازی آلاوز - رئال مادرید تاریخ برگزاری: یکشنبه | 24 مرداد 1400 زمان برگزاری: ساعت 00:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه مندیزوروتزا داور بازی: سزار سوتو گرادو گلزنان: کریم بنزما ('48 و '62)، ناچو ('56)، وینیسیوس ('2+90) | خوسلو (پنالتی، '65) گزارش بازی

دقیقه '17 ضربه فنی و کات دار ادن هازارد از پشت محوطه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '38 آلاوز که ضدحملات خطرناکی داشت، از سمت راست حرکتی را شروع کرد و ارسال توپ به روی دروازه با ضربه ریوخا همراه شد که توپ روی سقف دروازه کورتوا فرود آمد. نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید خیلی زود به گل رسید؛ ارسال بیل به سمت راست محوطه و پاس زمینی لوکاس وازکز با پاس پشت پای زیبای هازارد تکمیل شد تا کریم بنزما ضربه نهایی را با دقت هرچه تمام تر وارد دروازه آلاوز کند.

رئال مادرید در دقیقه '56 خیال خود را تا حدی راحت کرد؛ ارسال پای چپ مودریچ به مقابل دروازه با ضربه عالی ناچوی پیش تاخته وارد دروازه آلاوز شد.

 

در دقیقه '62 روی حرکت استثنایی والورده که با یک دریبل دو طرفه زیبا از سد مدافع حریف عبور کرد و توپ را به بنزما رساند، مهاجم فرانسوی هم مهارت های خود را بار دیگر نشان داد و در ضرب دوم توپ را از زاویه ای تنگ وارد دروازه پاچکو کرد تا بریس کند.

بازی فوق العاده جذاب دو تیم، در دقیقه '65 روی اشتباه میلیتائو در پاس به عقب، یک ضربه پنالتی برای آلاوز و یک کارت زرد برای کورتوا به همراه داشت؛ خوسلو پشت توپ قرار گرفت و حساب کار را 3-1 کرد.

در دقیقه '65 ادن هازارد با یک پاس گل در بازی نخست، جای خود را به وینیسیوس داد. در دقیقه '68 هم رودریگو جای گرت بیل را گرفت.

دو ضلع BBC سابق

در دقیقه '88 هم ایسکو به همراه آسنسیو به جای مودریچ و والورده وارد میدان شدند تا لحظاتی هم به این شکل بگذرد؛ کریم بنزما هم جای خود را به لوکا یوویچ داد. دقیقه '1+90 نفوذ خوب وینیسیوس از سمت چپ و ضربه ای که از زاویه بسته زد و با واکنش خوب پاچکو راهی کرنر شد.

در دقیقه '2+90 وینیسیوس هم کار خود را کرد و به گل رسید؛ ارسال خوب آلابا از سمت چپ با ضربه سر وینیسیوس وارد دروازه آلاوز شد تا مدافع اتریشی هم در اولین بازی خود یک پاس گل بدهد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر حامد لک با دستبند در دادسرای تبریز؟ | دروازه بان پرسپولیس با وثیقه آزاد شد ادمیلسون، هافبک سابق بارسلونا: پاریس برای قهرمانی اروپا باید رهبر قابل اتکایی داشته باشد/ مصاحبه اختصاصی طرفداری ادعای جنجالی MD؛ رئال مادرید فصل آینده در لیگ برتر انگلیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وارد دروازه رئال مادرید کریم بنزما یک پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین