Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار بود عروس خانم با هلیکوپتر مخصوص به محل برگزاری مراسم بیاید ، عروس جوان با هلیکوپتر به محل رسید و در همان لحظه بالگرد سقوط کرد و آتش گرفت .

به گزارش برنا؛ عروس در هلیکوپتری که قصد رساندن او به عروسی را داشت، در جلوی چشم مهمان ها در برزیل سقوط کرد اما خوشبختانه علی رقم آتش سوزی که براثر ان سقوط رخ داد اتفاقی بار او نیافتاد و توانست در مراسم حاضر شود و به طور شگفت انگیزی مراسم عروسی طبق پلن برنامه ریزی شده قبلی انجام شد با وجود اینکه هلیکوپتر در محل حادثه در میان شعله های آتش می سوخت و در حال انفجار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلیکوپتر حامل عروس در جلوی چشم مهمانان بهت زده بعد از سقوط آتش گرفت ولی به طور ناباورانه ای,نه تنها او جان سالم به در برد، بلکه عروسی او طبق پلن قبل پیش رفت. ویدئو عجیب منتشر شده نشان میدهد که هلیکوپتر در سائو پاولو شمالی در برزیل سقوط می کند و منفجر می شود و بعد روی زمین خورد می شود ، این هلیکوپتر طبق پلن عروس خانم را به محل برگزاری مراسم آورده بود که کنترلش را از دست داد و ناگهان به روی زمین سقوط کرد.

سایت خبری برزیلی،گلوبو، میگوید:چهار نفر دیگر هم در هلی کوپتر حضور داشته اند ، آتش نشان ها به محل حادثه برای پیدا کردن اشخاصی که زنده مانده اند و قبل اینکه آتش فوران کند، هجوم بردند. براساس گزارشات همراهان عروس کمی دچار جراحت های جزئی شده بودند.

طبق گفته های محل حادثه،این زوج عاشق اجازه ندادند سقوط هواپیما سد راه گرفتن عروسیشان شود،و به همین دلیل جشن عروسی خود را ادامه دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سقوط هلیکوپتر هلیکوپتر عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • (ویدئو) لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد
  • (ویدئو) تصادف هولناک وزیر آموزش رژیم صهیونیستی
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)