Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@20:50:21 GMT

پیشرفت سریع صنعت هوافضای بومی ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۸۸۵۶

توانمندی ایران در زمینه صنعت هوافضای بومی دستمایه یادداشت تحلیلگر دفاعی نشنال اینترست قرار گرفت. خبرگزاری میزان - «دیوید آکس»، تحلیلگر امور امنیتی و دفاعی، یادداشتی درباره پیشرفت صنعت هوافضای بومی ایران در ۲ دهه اخیر، در پایگاه «نشنال اینترست» منتشر کرد.   «آکس»، در یادداشت خود با اشاره به پیشرفت سریع صنعت هوافضای بومی ایران، به توانایی کشورمان در استفاده از طیف وسیعی از جنگنده‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این تحلیلگر دفاعی و امنیتی نوشت، ایران با تکیه بر همین توانایی مانع تهاجم همسایگان متخاصم خود و دور کردن کشتی‎ها، جنگنده‌ها و پهپاد‌های جاسوسی آمریکا شده است.   به نوشته وی، تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران که مانع دستیابی ایران به جنگنده‌های جدید، قطعات و مهمات خارجی شده، سبب شد تا این کشور یکی از شگفت انگیزترین نیرو‌های هوایی جهان را داشته باشد. بیشتر بخوانید: ایران قدرتمندترین و تاثیرگذارترین کشور خاورمیانه گزارش نشنال اینترست از قدرت موشکی ایران وی در بخش دیگری نوشت «در دهه ۲۰۰۰، صنعت هوافضای بومی ایران به سرعت پیشرفت کرد و توانست جنگنده‌های در اختیار خود را تعمیر و جنگنده‌هایی بومی ارائه کند.»   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل توانمندی نظامی ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران تحولات بین الملل توانمندی نظامی ایران جنگنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی