Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق در منطقه "سراوان به خاش "دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی شهرستان خاش و سراوان پس از انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی با یک عملیات منسجم و هماهنگ روز گذشته اعضای این باند را که با یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی وانت تویوتا قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مناطق کوهستانی شهرستان "سراوان به خاش" را داشتند، شناسایی و پس از رویت به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودرو‌های پلیس تیراندازی و با سرعت از مسیر اصلی به سمت یکی از مسیر‌های فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود، با رها نمودن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری، که ۳ قاچاقچی از این باند در حلقه محاصره پلیس گرفتار و دستگیر می‌شوند.

سردار طاهری ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس در بازرسی از خودرو‌های توقیفی قاچاقچیان و همچنین محل دپو و مخفیگاه آنان در همان منطقه درگیری، ۲ تن و ۲۷۳ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل، ۲ تن و ۵۹ کیلو گرم تریاک، ۲۰۱ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش، ۱۲ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای شناسایی شده این باند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال و مستمر دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری مسلحانه کشف مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان