Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار در پایان لیگ بیستم پس از پشت سر گذاشتن فصلی نسبتا موفق در پیکان این تیم را ترک کرد و به ذوب آهن اصفهان پیوست.

پس از جدایی مهدی تارتار از پیکان، مسوولان باشگاه به سراغ گزینه‌های متعددی رفتند و حتی از محمود فکری به عنوان گزینه اصلی حضور روی نیمکت خودرو سازان یاد شد اما در نهایت با تصمیم مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پیکان، مجتبی حسینی سرمربی فصل قبل تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن به عنوان سرمربی جدید خودرو سازان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر مدیرروستا روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد انتخاب حسینی به عنوان سرمربی جدید خودروسازان اظهار داشت: هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پس از بررسی گزینه‌های مختلف به این نتیجه رسیدند که مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کنند و امیدوارم روزهای خوبی را با این مربی سپری کنیم.

وی در مورد برنامه‌های سرمربی جدید باشگاه گفت:  هنوز او برنامه‌ای به باشگاه نداده و به طور حتم در اولین فرصتی که برنامه ها تحویل باشگاه شود طبق آن پیش خواهیم رفت.

مدیر تیم فوتبال پیکان در باره نقل و انتقالات باشگاه هم گفت: پس از اینکه مربی فهرستش را بدهد قطعا در این باره نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد .

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و هدفی که باشگاه برای کاهش هزینه‌های هنگفت در نظر گرفته، فعلا هدفمان همان کسب جایگاه تک رقمی و از طرفی معرفی استعدادهای برتر به فوتبال ایران است.

برچسب‌ها سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار سرمربی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمجتبی حسینی صبح دوشنبه در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران، گفت: صادرات، محور اصلی زنجیره‌های ارزش است و از آنجایی که زنجیره‌های ارزش سفال و کشمش تکمیل‌ترین زنجیره‌های همدان هستند لذا توسعه آنها اولویت استان است.

وی افزود: امسال هدف از حضور استان همدان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در کنار معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی بیشتر و بهتر دو زنجیره ارزش مهم سفال و کشمش است.

حسینی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان به بحث زنجیره ارزش سفال و کشمش؛ میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و راهکار چگونگی بهبود طراحی، تولید، بسته‌بندی و فروش سفال و کشمش با مقیاس اندازه‌گیری سالانه در استان انجام شده به طوری که به راحتی می‌توان میزان پیشرفت توسعه این زنجیره‌های ارزش را مطابق با آن ارزیابی کرد.

حسینی گفت: در کنار سفال و کشمش، دو زنجیره اصلی و شناخته شده استان؛ مبل و منبت، پوشاک، گیاهان دارویی، سنگ‌های قیمتی و چرم نیز زنجیره‌هایی ارزشی هستند که توسعه آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها به صورت ملی و به همت معاونت اقتصادی وزارت کشور تعریف شده و برای هر زنجیره ارزش برنامه عملیاتی، چشم‌انداز و طرح توسعه تدوین شده است.

کد خبر 6092247

دیگر خبرها

  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد