Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@16:28:53 GMT

افزایش جانباختگان سیل فاجعه بار در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۹۰۶۵

افزایش جانباختگان سیل فاجعه بار در ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما ؛ در چهارمین روز از وقوع سیل ویرانگر د استان‌های شمالی ترکیه، آمار تلفات به ۵۸ نفر افزایش یافت.

مرکز مقابله با حوادث و بلایای طبیعی ترکیه (آفاد) اعلام کرد در استان کاستامونو تاکنون ۵۰ نفر، در سینوپ ۷ و در بارتین نیز یک نفر قربانی سیل شده اند. این درحالیست که آمار غیر رسمی مبنی بر این است که تلفات این سیل بی سابقه حداقل ده برابر ارقام رسمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اثر بارش سیل آسا، طغیان رودها، رانش کوه و زمین در استان‌های شمالی ترکیه واقع در کناره غربی دریای سیاه، برخی از استان‌های این منطقه از جمله کاستامونو، سینوپ و بارتین متحمل خسارات سنگینی شده اند بطوریکه دولت این مناطق را بعنوان مناطق فاجعه زده اعلام کرده است.

هنوز از میزان مادی خسارات این سیل خبری گزارش نشده است، اما مقامات ترکیه اذعان کرده اند این سیل ویرانگر در تاریخ این کشور بی سابقه بوده و میزان تخریب و تلفات آن بحدی است که گویی در این منطقه زلزله رخ داده است.

سازمان هواشناسی ترکیه هشدار داده است بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل تا سه شنبه هفته جاری از حاشیه غربی دریای سیاه بسوی شرق با شدت ادامه خواهد یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی شب ششم محرم ترکیه سیل سیلاب افزایش تلفات خسارت جانباختگان علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی شب ششم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن از ساعت 17 در زمین اشتوتگارت به میدان رفته و توماس توخل به دلیل در پیش بودن بازی با رئال، تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. 

در ترکیب بایرن گریرو که برابر رئال کار را از ابتدا شروع نکرد، فیکس بود ولی در دقیقه 16 مصدوم شد و جای خود را به گورتزکا داد. خبری بد برای توماس توخل که احتمالا این مدافع هافبک پرتغالی را برابر رئال در اختیار نخواهد داشت. او روی زمین نشست در حالی که مشخصا درد داشت. 

دیگر خبرها

  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • تورم در ترکیه به ۷۰ درصد رسید