Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا کنعانی شامگاه شنبه در جلسه با نهادها و تشکل های مردمی اظهار کرد: متاسفانه بین ۲۵ تشکل مردمی فعال در استان تنها هشت گروه توانسته اند پروانه فعالیت خود را کسب کنند و بقیه آنها به دنبال ثبت مجوزهای لازم هستند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در بروزرسانی سایت و ثبت تشکل ها به وجود آمده است، دیگر نهادهای مردمی موفق نشده اند که کار ثبت شرکت یا نهاد خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی علاقمندان و فعالان محیط زیست را یکی از نهادهای ارزشمند برای استان دانست و تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا در راستای حمایت از این گروه ها در دوره ای چهار ساله شبکه سازی محیط زیست را انجام دهیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با توجه به حریق های پیش آمده در استان، تلاش کرده ایم تا با استفاده از سمن ها، آموزش جوامع محلی را طی قراردادی به آنها واگذار کرده و در این قرارداد، چهار هزار و ۲۰۰ ساعت برای آموزش چهره به چهره با جوامع محلی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: تشکل ها و نهادهای مردمی توانسته اند جایگاه ویژه ای را در استان کسب کنند و امیدواریم با حمایت از آنها در راه حفظ محیط زیست و منابع خدادادی خود قدم های مثبتی را برداریم.

کد خبر 5281215

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا کنعانی اداره کل محیط زیست گلستان سمن ها سازمان محیط زیست گرگان ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها مراسم عزاداری گرگان واکسیناسیون هیئت مذهبی خطبه های نماز جمعه محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان