Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در بازدید حمیدرضا مومنی دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از پروژه‌های در حال اجرای منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: در برخی از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم و این خود نویددهنده شتاب توسعه و آبادانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوبانده شدن مسیر ترانزیتی چابهار- کنارک از بنادر شهیدبهشتی و شهید کلانتری و آبرسانی به روستای بدون آب "تیس" از جمله پروژه‌های خوب و ماندگاری به شمار می‌روند که از آرزوهای دیرینه مردم بودند و امروز پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

رییس هیات مدیره سازمان تجاری صنعتی منطقه آزاد چابهار بیان کرد: بزرگراه چابهار-کنارک به طول ۲۴.۵ کیلومتر از تعهدات سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان در دست احداث است.

وی گفت: پروژه جاده کمربندی شمالی با مشارکت ۷۰ درصدی سازمان منطقه آزاد چابهار (۵۲ میلیارد تومان)، ۳۰ درصدی شهرداری بندر چابهار و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان به طول ۲.۵ کیلومتر حدفاصل میدان شهید سردار سلیمانی تا ورودی اسکله شهید کلانتری درحال ساخت است.

کُردی ادامه داد: آبرسانی به روستای تیس با احداث مخازن بتنی به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، ایستگاه پمپاژ، خطوط انتقال و توزیع آب به طول مجموعاً ۷۰ کیلومتر در حال اجراست که تاکنون حفاری‌ها، اجرای شبکه و ترمیم مسیرهای حفاری از عمده فعالیت‌های این پروژه است که با اعتباری بیش از ۸۸ میلیارد تومان در دست اجراست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: ورزشگاه چهار هزار نفری کریکت در دهکده المپیک و در منطقه پیل‌بند از دیگر پروژه‌های مورد بازدید است که طبق زمانبندی تا پایان سال ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: پارک ساحلی پردیسان در محدوده دریا کوچک بخشی از ساحل ۲۰ هکتاری شهر چابهار است که با مساحتی حدود چهار هکتار با امکانات رفاهی، تفریحی، اقامتی و پذیرایی، توسط منطقه آزاد چابهار در دست احداث است.

کُردی همچنین در بازدید از کارخانه فرآوری و بسته‌بندی چای نیز اظهار داشت: این یکی از واحدهای تولیدی فعال منطقه آزاد چابهار است که کار توسعه و تجهیز آن با دستگاه‌های به‌روز این صنعت توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام شده است.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: ساختمان اداری مرکزی منطقه آزاد با زیربنای ۲۲ هزار متر مربع در هفت طبقه درحال احداث است.

وی یکی از اقدامات خوب در حال انجام در سطح منطقه آزاد را مجموعه شناگاه در خلیج چابهار عنوان و تصریح کرد: این مجموعه دارای مسیر دسترسی به شناگاه، رستوران، ساختمان شناگاه، پارگینک و محوطه سازی اطراف شناگاه در حال اجرا است.

نشست با بازرگانان و فعالان اقتصادی منطقه، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و معاونان سازمان منطقه آزاد نیز ازجمله برنامه‌های سفر مومنی به چابهار خواهد بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار پروژه های اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»