Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همه افراد در معرض خطر کرونا قرار دارند، اما با توجه به اینکه گروه‌های سنی خاصی واکسینه شده‌اند، سهم میانسالان، جوانان و افراد زیر ۴۵ سال از کرونا در حال افزایش است.

کامبیز مهدی زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش سریع و شدید شیوع کرونا در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون بیش از ۹۰ درصد تخت‌های استان اشغال است، افزود: اکنون مجبور شدیم از تخت‌های اضافه‌ای که برای بیماران کرونا در شرایط حاد تعبیه شده بود، استفاده کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: متاسفانه باید بگوییم اگر این روند ادامه پیدا کند، باید بخش‌های بیشتری را به بخش کرونا اختصاص دهیم و همچنین بیماران با این روند، پشت در بیمارستان می‌مانند.

مهدی زاده اظهار کرد: همه افراد در معرض خطر کرونا قرار دارند، اما با توجه به اینکه گروه‌های سنی خاصی واکسینه شده‌اند، سهم میانسالان، جوانان و افراد زیر ۴۵ سال از کرونا در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه اکنون علامت دار شدن و بیمار شدن این گروه‌های سنی را بیشتر شاهد هستیم، افزود: اکنون واکسینه شدن کارمندان بانک‌ها آغاز شده، اما معرفی از طریق دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها باعث تجمع شده بود که طبق تدبیری که اندیشیده شد، تصمیم گرفته شد از طریق ثبت نام و دریافت پیامک مراجعه به مراکز و پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا صورت گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: واکسن به اندازه کافی در استان موجود بوده و تمام نیاز ما در مورد گروه‌های سنی و شغلی در حال برطرف شدن است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس منطقه خراسان جنوبی گروه های سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • عوامل ابتلای افراد به بیماری لوپوس
  • خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در این افراد کمتر است
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • افراد دارای دو نسخه از یک ژن پرخطر زمینه ژنتیکی ابتلا به آلزایمر را دارند
  • سنگ کیسه صفرا: علل، علائم، درمان و افراد در معرض خطر
  • خطر ابتلا به سنگ کلیه با انجام این ۸ مورد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم