Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه «ترک فعل» در مسئله آب خوزستان محرز است، گفت: در این پرونده هرگونه «ترک فعل» در هر سطحی را مورد برخورد قرار خواهیم داد؛ چه مسئولان استانی باشند و چه ملی و یا اینکه مسئولین فعلی و یا پیشین باشند. حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نتایج نظارت میدانی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در خوزستان، پیرو مشکلات کم‌آبی گفت: این پرونده در حال حاضر مورد رسیدگی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: در این پرونده هرگونه «ترک فعل» در هر سطحی را مورد برخورد قرار خواهیم داد؛ چه مسئولان استانی باشند و چه ملی و یا اینکه مسئولین فعلی و یا پیشین باشند لذا چنین نیست که کسی فکر کند یک دوره‌ای در خوزستان مسئولیتی داشته و کوتاهی های صورت پذیرفته و در حال حاضر می‌تواند از گزند پاسخگویی در امان باشد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ما حتماً به پرونده کم‌آبی و بی‌آبی خوزستان رسیدگی جدی و مستمری خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان داشت: البته برای ما به طور کامل محرز شده که ترک فعل در پرونده کم آبی خوزستان وجود داشته است.

شجاعی آبادی ادامه داد: اینکه چه کسانی ترک فعلی در مدیریت خود انجام داده‌اند مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسئولین در هر سطحی باید پاسخگوی اشکالات ایجاد شده باشند.   بیشتر بخوانید: استاندار زنجان: مراسم یوم‌الزینب و یوم‌العباس برگزار نمی‌شود/ کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ۴۸ درصد!

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون اصل ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند