Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@04:53:20 GMT

نحوه فعالیت مراکز تعویض پلاک در تعطیلات کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۹۹۷۱

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: علی‌رغم تعطیلی اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری راهور ناجا در روز‌های دوشنبه و سه شنبه فعال هستند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تعطیلات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: مراکز شماره گذاری در تعطیلات پیش رو تعطیل نبوده و با ۵۰ درصد ظرفیت کار خود را ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: افرادی که در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، بازه زمانی برای تعویض پلاک خودرو رزرو کرده اند نگران نباشند چرا که مراکز باز بوده و در نوبت تعیین شده می‌توانند مراجعه کرده و خدمات مربوطه را دریافت کنند.

وی با بیان این مطلب که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله اولویت‌های اصلی پلیس راهور ناجا در مراجعه به مراکز تعویض پلاک است خاطر نشان کرد: به غیر از تاسوعا، عاشورا، روز‌های جمعه و تعطیلات رسمی در بقیه ایام مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فعال بوده و به کار خود ادامه می‌دهند.

برچسب ها: تعویض پلاک ، مراکز تعویض پلاک ، پلاک خودرو ، مراکز شماره گذاری ، تعطیلات کرونایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تعویض پلاک مراکز تعویض پلاک پلاک خودرو مراکز شماره گذاری تعطیلات کرونایی مراکز شماره گذاری مراکز تعویض پلاک پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتای استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان (فتا) از واجدین شرایط برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد؛ علاقه‌مندان به همکاری و فعالیت در پلیس فتا می‌توانند با مدارک مورد نیاز به آدرس «اصفهان، بعد از سپاهان شهر، شهرک آزمایش، مرکز پلیس فتا استان اصفهان» مراجعه کنند.

کد خبر 749286

دیگر خبرها

  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام