Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:18:04 GMT

شناسایی 359 مبتلای قطعی دیگر در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۹۹۸۴

شناسایی 359 مبتلای قطعی دیگر در استان سمنان

ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از شناسایی 359 مبتلای قطعی دیگر طی شبانه‌روز گذشته در این استان خبر داد.

حبیب الله خجسته پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته 483 فرد مشکوک به کروناویروس به مراکز درمانی وابسته به علوم پزشکی های سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: علاوه بر این در همین مدت 294 بیمار مثبت کووید19 به صورت سرپایی در شهرستان‌های استان شناسایی شدند.

وی از مرگ  سه بیمار دیگر در اثر ابتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این همچنین یک بیمار فوتی مشکوک به کرونا نیز در آمار 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

خجسته‌پور ضمن هشدار در خصوص روند صعودی این همه گیری در بسیاری از استان‌های کشور گفت: در شبانه روز گذشته 65 بیمار جدید در بخش کرونای بیمارستان های این استان بستری شدند.

سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: جمع کل بستری‌های قطعی و مشکوک یک روز گذشته استان در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود 738 نفر بوده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۵ مبتلای کرونایی نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ترخیص 48 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: هیچ مشکلی در پذیرش مبتلایان در بیمارستان های سطح استان وجود ندارد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص رشد مبتلایان و بستری‌ها از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و...،به یاری مدافعان سلامت برای مقابله موثرتر با این همه‌گیری بشتابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاون سیاسی استاندار سمنان خیز پنجم کرونا همه باهم علیه کرونا سمنان شبانه روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند