Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،  علی قاسم پور، سخنگوی شورای شهر کرج، شامگاه شنبه در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت در خصوص روند انتخاب کلانشهر کرج، گفت: دومین جلسه دبیرخانه شایسته گزینی با حضور اعضاء محترم به منظور بررسی رزومه نامزدهای پست شهردار کرج برگزار شد و با توجه به اینکه تعدادی از ۲۸ کاندیدا پیش از این انصراف خود را به دبیرخانه اعلام کرده بودند، بررسی رزومه سایر عزیزان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر کرج ادامه داد: با تطبیق رزومه و سوابق علمی و اجرایی نامزدهای پست شهردار کرج با هفت شاخص از پیش تعیین شده تعدادی از آنها شرایط لازم را (بعضاً در بحث بومی بودن یا مدرک تحصیلی و غیره) نداشتند و در مرحله اول به لیست یازده نفره از کاندیداها رسیدیم و بحث و تبادل نظر میان اعضاء حول محور آنها ادامه یافت.

این عضو شورای شهر ادامه داد: با انجام بررسی‌های بیشتر و ارزشیبابی روزمه‌ها و اعلام نظر اعضاء محترم در نهایت لیست هفت نفره جهت تصدی سمت شهردار کرج احصاء و انتخاب شد و مقرر کریدم که آنها بر اساس حروف الفبا در جلسات رسمی شورای اسلامی شهر حضور یافته و در حضور اصحاب رسانه برنامه عملیاتی و راهبردی خود را ارائه کرده و رزومه شان را تشریح نمایند.

قاسم پور تصریح کرد: به جهت تعطیلات کرونایی روند انتخاب شهردار کرج در جلسات رسمی شورای اسلامی شهر از هفته آینده کلید می خورد و پیش بینی می‌کنیم که در مدت زمان کوتاهی بتوانیم تکلیف کلیددار شهر را مشخص کنیم و از بین هفت گزینه نهایی جمع بندی لازم را داشته باشیم و اساساً مهمترین مأموریت ما نیز همین مسئله است.

این مقام مسؤول عنوان کرد: آقایان کاوه حدادپور، امیر یزدی، سید علی آقازاده، مصطفی سعیدی سیرائی، مجید رمضانی، سید علی اکبر میروکیلی و علی سلطانی مقدم هفت گزینه نهایی سمت شهردار کرج هستند که به ترتیب حروف الفبا و در جلسات هفته آینده شورای اسلامی شهر حضور خواهند یافت و در حضور اصحاب رسانه نسبت به ارائه برنامه اقدام می‌کنند و در نهایت بر اساس قانون اعضاء محترم تصمیم گیر پایانی برای معرفی شهردار  به وزارت کشور جهت طی مراحل اداری و قانونی صدور حکم هستند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علی قاسم پور سخنگوی شورا شهر کرج شهردار کرج شهردار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از طرح‌های شورا و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه‌ای شهردار این طرح‌ها ابتر بماند.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: اعضای شورا طبق وظایف و تکالیفی که بر عهده دارند به لوایح واصله از سوی شهرداری به طور جدی، بی‌وقفه و به موقع رسیدگی و پیرامون آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند و در برخی موارد هم با خرد جمعی و رأی حداکثری طرح‌هایی را برای اجرا و لایحه شدن آن به شهرداری ارائه می‌کنند.

وی افزود: شهرداری باید این طرح‌ها را که برخی ممکن است مانند لوایح دوفوریتی ضرورت داشته باشد را مورد توجه قرار دهد و تدابیری برای کارسازی آن‌ها داشته باشد تا شرمنده شهر و مردم نباشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قزوین با بیان اینکه هیچکدام از طرح‌های ارسالی شورا از سمت شهردار به‌صورت لایحه به شورا ارائه نشده، گفت: درست است که صرفه و صلاح شهر بر عهده شهردار است، بر این اساس شهرداری قزوین پیرامون هر کدام از این طرح‌ها و چگونگی اجرای آن لایحه ارائه کند، نه اینکه با نگاه سلیقه‌ای شهردار این طرح‌ها ابتر بماند.

اشدری ادامه داد: چون قبل از تعهد شهردار شورای شهر مجدانه رعایت صرفه و صلاح شهر را دارد و بر همین ضرورت منجر به ارائه طرح‌های پیشنهادی شورا می‌شود که خوشبختانه بر وفق سیاست‌های بودجه شهرداری قزوین است.

وی خواستار ارائه تمامی طرح‌ها و پیشنهادات که با عناوین خاص مطرح شده، ولی اجرایی نشده از سوی مدیریت شهری شد و گفت: با ارائه این موارد مردم می‌توانند مدیریت شهری را ارزیابی و قضاوت کنند که مدیریت شهری چقدر متعهد به انجام سیاست گذاری‌ها، طرح‌های مردمی و شهری از سوی شورای منتخب مردم است؟ شورایی که شهردار خود را منتخب آن می‌داند.

عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: بررسی شود چه طرح‌هایی بر زمین مانده است تا در سال آخر شورای ششم بتوانیم با سرعت آنها را پیگیری کنیم و یا اینکه بدانیم چه کارهایی انجام شده است.

کد خبر 750278

دیگر خبرها

  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول