Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:58:15 GMT

محدودیت تردد در جاده های زنجان تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۰۰۴۸

محدودیت تردد در جاده های زنجان تشدید می شود

سرهنگ محمد علی عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر به وقوع تصادفات در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی چهار ماه سالجاری وقوع تصادفات در جاده‌های استان کاهش دارد و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی اظهار کرد: طی چهار ماه سالجاری ۴۸ نفر در جاده‌های استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: علت بیشتر تصادفات در جاده‌های استان به علت توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

عظیمی تاکید کرد: طی چهار ماه سالجاری بیشتر تصادفات در آزاد راه زنجان به قزوین و زنجان به تبریز رخ داده است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در استان زنجان هم اعمال می‌شود، گفت: تردد خودروهای غیر بومی در استان ممنوع بوده و رانندگان جریمه می‌شوند و در این راستا از مردم درخواست می‌شود برای قطع زنجیره کرونا از سفرهای غیر ضروری خود داری کرده و در خانه بمانند.

رئیس پلیس راه استان زنجان ابراز داشت: محدودیت‌های تردد از امروز ۲۴ مرداد ماه سالجاری شروع شده و به مدت دو هفته ادامه دارد.

کد خبر 5281400

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها مراسم عزاداری گرگان واکسیناسیون هیئت مذهبی خطبه های نماز جمعه جاده های استان استان زنجان ماه سالجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی