Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن وجود رابطه‌ای سرد میان هواداران این تیم و کیلیان امباپه و همچنین اعتراض‌ها به این مهاجم جوان را کتمان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو در پی برتری 4 بر 2 خانگی شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل استراسبورگ در هفته دوم لوشامپیونه فرانسه گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که بابت کسب این سه امتیاز خیلی خوشحال هستم، چون کسب امتیازهای کامل پس از انجام دو بازی خیلی مهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، این در حالی است که در نیمه اول کارهای خوب زیادی انجام دادیم. در نیمه دوم شرایط کمی برای‌مان سخت شد اما روی هم رفته به نظرم تیم خوب بود.

وی افزود: باید گام به گام پیشرفت کنیم و هنوز در ابتدای فصل هستیم. موارد زیادی وجود دارد که باید در آنها بهتر شویم اما از کسب سه امتیاز این بازی در پایان این هفته خاص خیلی خوشحالم. در حال حاضر ما نیاز داریم در کنار ساخت تیم، به پیروزی هم برسیم. چالش ما ساخت روش‌های کاری خوب است  و فکر می‌کنم وقتی همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، وضعیت خاصی خواهیم داشت. آن موقع ما کیفیت واقعی‌مان را نشان خواهیم داد. به هر حال این برد برای آینده بسیار مهم بود.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه پارک‌دوپرنس خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم، جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه حاکم بود. این فوق‌العاده بود که انرژی هواداران‌مان را بار دیگر حس کردیم و استثنایی بود. فوتبال با وجود هواداران کاملاً متفاوت است.

بی‌میلی امباپه به بازی کنار مسی/ کیلیان همچنان خواهان پیوستن به رئال مادرید

در این بازی کیلیان امباپه که همچنان شایعه جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن به مقصد رئال مادرید مطرح است، بارها از سوی هواداران پاری‌سن‌ژرمن بابت رویکردی که در پیش گرفته «هو» شد و سوت‌های انتقادی علیه او زده شده اما این ستاره فرانسوی در روزی که لیونل مسی از روی سکوها بازی هم‌تیمی‌هایش را می‌دید، در دقیقه 25 گل دوم PSG را به ثمر رساند.

پوچتینو در این باره اظهار داشت: من صدای سوت‌ هواداران را نشنیدم. از امباپه خیلی راضی هستم. او روی کاری که باید انجام دهد، متمرکز است و بازی واقعاً خوبی از خود به نمایش گذاشت. کیلیان باید با همین روند به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه مائوریسیو پوچتینو کیلیان امباپه پاری سن ژرمن لوشامپیونه مائوریسیو پوچتینو کیلیان امباپه پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند