Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@10:34:13 GMT

چگونه ارزان و مطمئن به وان ترکیه سفر کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۰۱۱۲

چگونه ارزان و مطمئن به وان ترکیه سفر کنیم؟

در واقع در مورد شهر وان، جاذبه های این شهر، زمان مناسب برای مسافرت به وان صحبت خواهیم نمود پس برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفر به وان ترکیه همراه ما باشید.  
از لحاظ جغرافیایی وان کجاست؟
وان در واقع بزرگترین شهر قسمت شرقی ترکیه کنار مرز ایران واقع شده است. هزینه تور زمینی وان بسیار پایین بوده و به همین علت می توانید با هزینه کم به یک کشور خارجی سفر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت اجناس و پوشاک برند های مختلف بخصوص ترک در شهر وان مناسب است و به همین دلیل افراد زیادی برای خرید اجناس به این شهر مسافرت می کنند. تور وان ترکیه یکی از پرطرفدارترین تور بین ایرانی ها به لحاظ پایین بودن قیمت تور وان ترکیه است. حتما برای سفر رمینی به وان ترکیه با وسیله شخصی حتما هتل خود را رزرو کنید و دقت کنید که سفر با تور وان ارزانتر از سفر با ماشین شخصی می شود.
زمان مناسب برای مسافرت به وان ترکیه
از اول فصل بهار تا اواسط پاییز بهترین زمان ممکن برای همراه شدن با تور وان ترکیه است. دمای وان در فصل های گوناگون بسیار متفاوت است در واقع تابستان های این شهر گرم و خشک و زمستان های آن سرد و برفی است. اما چنانچه تور وان در بهار تا پاییز را انتخاب کنید می توانید از آب و هوای مطبوع شهر وان لذت ببرید. برای سفر به وان میتوانید از نوراسیر مجری اصلی تور وان ترکیه در ایران نسبت به خرید تور اقدام کنید تا بسیار ارزان و با اطمینان خاطر سفر کنید.
زمان مناسب خرید از شهر وان
اگر هدفتان از همراه شدن با تور وان ، خرید کردن است باید فصل زمستان و ماه ژانویه را برای مسافرت انتخاب کنید. زیرا زمستان های وان سرد است به همین دلیل افراد کمتری به این شهر مسافرت می کنند بنابراین تمام هزینه ها از جمله هزینه اقامت در هتل کاسته می شود و میتوانید با تخفیف بسیار عالی از فروشگاه های شهر وان خرید کنید.  
مسافرت با تور وان در تعطیلات رسمی ایران
سعی کنید در تعطیلات ایران به ویژه عید نوروز حتما با تور به وان سفر کنید یا پیش از سفر کردن رزرو هتل وان ترکیه را  انجام دهید زیرا قیمت هتلی که توسط کارگزار رسمی هتل رزرو می شود ارزان تر تمام می شود و شما با خیال راحت از محل اقامت به سفر می روید. شما به راحتی میتوانید از طریق نوراسیر کارگزار رسمی هتل های وان ترکیه در ایران محل اقامت خود را رزرو کنید و با کارت شتاب در ایران پرداخت نمایید.
مسیر تور وان
مسیر راه و انتخاب وسیله نقلیه در مسافرت از اهمیت بسیاری برخوردار است. نحوه سفر به وان ترکیه به اولویت بندی شما بستگی دارد دو روش خوب برای مسافرت به وان ترکیه وجود دارد. 1- تور وان با قطار 3- تور زمینی وان
خیلی ها به دنبال قیمت تور هوایی وان از تهران هستند باید گفت که تور هوایی وان مستقیم از ایران هنوز وجود ندارد و از طریق استانبول این سفر بصورت هوایی امکانپذیر است که اصلا هم به لحاظ قیمت هم به لحاظ زمان به صرفه نیست و توصیه نمی شود. شما میتواند تور وان زمینی را از مجری مستقیم تور وان نوراسیر در ایران خریداری نمایید.
تور وان ترکیه با قطار :
در سفر به وان با قطار مسیر تهران تا وان کلا 23 ساعت با قطار حدود 1,067 کیلومتر می باشد که 957ا در ایران و 110 کیلومتر در ترکیه است. تور وان ترکیه از تهران با قطار به صورت هر هفته برگزار می شود و روزهای حرکت قطار تهران وان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه  می باشد. حرکت اولیه از تهران بوده و در تبریز نیز مسافرگیری می کند. در واقع قطار تهران وان پس از گذشت از شهرهای کرج تا سلماس در ایستگاه مرزی رازی برای انجام دادن تشریفات خروج از کشور می ایستد.
تور زمینی وان :
مسافت تهران تا وان به صورت زمینی حدود 1,093 کیلومتر است که طی 13 ساعت به مقصد خواهید رسید. تور وان زمینی را هم به وسیله اتوبوس و هم به وسیله ماشین شخصی میتوانید بروید ولی با توجه به قیمت و خستگی مسیر راه تور وان با اتوبوس بسیار بهتر است.
سه گذرگاه مرزی به نام های رازی، سرو و بازرگان گذرگاه های ارتباطی بین ایران و ترکیه است. بیشتر مسافران تور زمینی وان از  مرز بازرگان وارد ترکیه می شوند و مرز رازی نزدیک ترین راه ایران تا ترکیه است.  
تور لحظه آخری وان :
 ابتدای پاییز با باز شدن مدارس ، روزهای شنبه تا سه شنبه، اواخر ماه فروردین (پس از تعطیلات)، بهمن ماه و اسفند زمان مناسب برای پیدا کردن و خرید تور وان لحظه آخری است. در واقع خرید تور لحظه آخری وان در روزهای تعطیل بسیار سخت و حتی غیر ممکن است.
معمولا قیمت تور وان لحظه آخر حدود 30 درصد از نرخ معمولی ارزان تر به فروش می رسد. ولی حتما تور خود را از نوراسیر کارگزار و مجری رسمی تور وان در ایران یا آژانس های همکار نوراسیر در سراسر کشور خریداری نمایید زیرا برخی شرکت ها به دروغ هتل های بی کیفیت را به عنوان قیمت پایین تر تور لحظه آخری وان به فروش می رسانند.
شما برای دریافت اطلاعات تور لحظه آخری وان ترکیه به سایت نوراسیر کارگزار رسمی تور وان مراجعه کنید تا یک سفر ارزان و خوب را تجربه کنید.  
از کجا تور وان بخرم؟
برای خرید تور وان ترکیه حتما از آژانس های معتبر خرید کنید زیرا ممکن است در طول سفر و پذیرش هتل مشکلات پیش بینی نشده ای برای شما ایجاد شود و آژانس زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.
پیشنهاد ما به شما این است که از نوراسیر مجری اصلی تور وان در ایران مستقیما تور وان را بخرید یا از آژانس های همکار نوراسیر که تور های وان نوراسیر را به فروش می رسانند تا ضمن داشتن یک سفر ارزان ، در طول سفر با اطمینان سفر کنید و از طول مدت سف لذت ببرید.
از شاخصه های خوب نوراسیر این است که نماینده هتل های وان ترکیه یا به اصطلاح کارگزار اصلی هتل های وان ترکیه می باشد و با رزرو سالیانه این هتل ها، شما میتوانید با قیمت ارزانتر از خود هتل به آنجا بروید و از رزرو هتل خود مطمئن باشید.
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته در کنار قیمت ارزان و اطمینان در سفر یکی دیگر از دلایل انتخاب مجری اصلی تور وان می باشد که در طول مدت سفر در هر ساعتی از شبانه روز مشکلی به وجود بیایید شما میتوانید با مرکز تماس پشتیبانی سفر نوراسیر تماس بگیرید.
ترانسفر تا در هتل ، بیمه مسافرتی و امکان خرید تلفنی بدون حضور در آژانس از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان ترکیه در ایران است که جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد.
 
 
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سفر به وان ترکیه تور وان ترکیه تور وان ترکیه تور زمینی وان وان ترکیه برای مسافرت زمان مناسب تور وان سفر به وان تور وان سفر کنید خرید تور شهر وان هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

شرکت راه‌آهن اعلام کرد: با توجه به رویکرد توسعه‌ای در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، از روز دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) آمادگی خود را جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «علی‌رغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود را جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه اعلام کرده است.

متاسفانه پس از گذشت هفت روز کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن‌های مذکور اخذ نکرده است. راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگن‌ها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می‌کند.»

بیشتر بخوانید اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از ایران عبور می‌کند راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است

این در حالی است که جواد طاهرافشار -معاون کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان- درباره این اطلاعیه به ایسنا اظهار کرد: اقدامات گمرکی از ابتدا انجام شده بود و این کالا مشکل گمرکی و مرزبانی ندارد. مدارک و اسناد این مکاتبات هم موجود است.

وی در پاسخ به اینکه در صورت رفع مشکلات و انجام شدن تشریفات گمرکی، چرا همچنان بار متوقف است، گفت: تا زمانی که به ما اجازه ندهند لکوموتیومان به واگن متصل شود، یعنی مشکل هنوز حل نشده است. 

طاهرافشار درباره مدارکی در دست کنسرسیوم است، بیان کرد: ما قبل از اینکه مستندات را به رسانه‌ها بدهیم، اسناد را با پیوست نامه‌هایمان به مسئولان مربوطه یعنی وزیر راه و شهرسازی و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در افغانستان ارسال کردیم. روال کار این است که ابتدا اسناد را به مسئولان ارائه دهیم و اگر هیچ‌کس صدایمان را نشنید، آن را رسانه‌ای کنیم. تا کنون هم به مسئولان صحبت کردیم و آنها گفتند کمی صبور باشید.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه به خاک ایران منتشر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • نحوه پخت نان‌های محلی ترکیه‌ای در یک نانوایی استانبولی (فیلم)