Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرتیپ حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از آمادگی ارتش علیه ویروس کرونا خبر داد و گفت: ۲ هزار تخت بیمارستانی ارتش در منطقه شمال غرب کشور برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی مهیا شده است.

او با اشاره به شیوع پیک پنجم کرونا، گفت: ارتش در استان‌های بحرانی در شیوع کرونا مجددا ورود کرده است و امروز هم بنا به دستور فرمانده کل قوا، تمام امکانات درمانی ارتش از جمله کادر درمان، بیمارستان‌های منطقه‌ای تبریز، ارومیه و مراغه و همچنین تخت‌های نقاهتگاهی و بیمارستان‌های صحرایی ارتش تا ۲ هزار تخت برای کمک به مدیریت درمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: ارتش تمامی امکانات خود را برای واکسیناسیون عمومی مردم در شهرهای مختلف در اختیار وزارت بهداشت و طرح های بهداشتی و درمانی کشور قرار می دهد تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

امیر سرتیپ حاجیلو اظهار کرد: ما پیش از این نیز در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا در قالب رزمایش مواسات و همدلی با جمع آوری و ارائه کمک‌های مومنانه را در مرحله اول ۱۶۰ دستگاه خودروی تاکتیکی حامل کمک‌های همدلانه همرزمان ارتش در شهرستان‌های مختلف توزیع کردیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه شمالغرب ارتش اخبار کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد