Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، کریم همتی - رئیس جمعیت هلال‌احمر از واردات دومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی این جمعیت در یک هفته گذشته به کشور خبر داد و گفت: با واردات چهاردهمین محموله واکسن به کشور، هلال‌احمر هم تمام توان خود را برای تسریع در روند واکسیناسیون عمومی به کار گرفته و این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همتی چگونگی واردات واکسن به کشور را توسط جمعیت هلال احمر تشریح کرد و گفت: این جمعیت به دلیل ماهیت بین المللی‌اش که عضوی از نهضت صلیب سرخ و هلال احمر به حساب می‌آید توانسته با کمک صلیب سرخ چین و حمایت دستگاه‌های مسئول در کشور، نسبت به عقد قرارداد و همچنین تعهدِ انجام قرارداد با شرکت تولید کننده برای تهیه واکسن کرونا اقدام کند.

وی تصریح کرد: واردات واکسن از چین به ایران همچون گذشته توسط هلال‌احمر انجام و محموله دریافتی در فرودگاه امام خمینی (ره) در آخرین گام به نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده می‌شود.

همتی با اعلام اینکه واردات واکسن از سوی هلال‌احمر همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: در یک هفته گذشته دو محموله واکسن و در مجموع تاکنون ۱۴ محموله شامل ۱۵ میلیون و ۹۶۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط ۱۶ پرواز به کشور منتقل شده است.

رئیس هلال‌احمر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر «تامین واکسن به هر شکل ممکن در کشور» افزود: جمعیت هلال‌احمر بنا بر رسالت خود و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری، در شرایط سخت بیماری کرونا در کنار مردم و کادر درمان ایستاده و تا واکسیناسیون کامل جامعه، واردات واکسن را ادامه خواهد داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر واکسن واردات واکسن محموله واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه