Web Analytics Made Easy - Statcounter

میشل عون از دستگاه قضای این کشور خواست تا تحقیقات لازم را در خصوص انفجار تانکر سوخت در شمال لبنان انجام دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های لبنانی، «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان از دستگاه قضایی این کشور خواست تا تحقیقات لازم برای روشن شدن پشت پرده انفجار تانکر سوخت در منطقه «عکار» را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری لبنان نیز اعلام کرد که تحقیقات در خصوص عوامل این انفجار همچنان ادامه دارد.

منابع خبری صبح امروز یکشنبه از انفجار یک تانکر سوخت در شهر «التلیل» در منطقه «عکار» واقع در شمال لبنان خبر دادند که این حادثه 20 کشته و 79 تن زخمی تا این لحظه داشته است.

بر اساس این گزارش صلیب سرخ لبنان اعلام کرد که آمبولانس‌ها فوراً خود را به محل انفجار رسانده و قربانیان را به بیمارستان منتقل کردند.

منابع لبنانی گزارش می‌دهند که روز گذشته ارتش این کشور در حمایت از شهروندان 60 هزار لیتر سوخت را که پمپ بنزین‌ها توقیف کرده بودند مصادره و بین مردم توزیع کرد.

انفجار تانکر سوخت در شمال لبنان با 20 کشته و 79 زخمیمرد شماره یک آمریکا در لبنان کیست؟ چرا «ریاض سلامه» یارانه سوخت را حذف کرد؟

اما هنگام انجام عملیات تخلیه و توزیع مشکلی رخ داد که منجر به تیراندازی شده و طی آن تانکر سوخت مورد اصابت قرار گرفته و منفجر شد.

«حمد حسن» وزیر بهداشت در دولت پیشبرد امور لبنان از همه بیمارستان‌ها در منطقه عکار و سایر مناطق شمالی خواست تا مجروحان این حادثه دردناک را فورا با هزینه وزارت بهداشت پذیرش کنند.

این انفجار درحالی رخ داده که مردم لبنان از بحران عمیق سوخت رنج می‌برند و تصمیم اخیر «ریاض سلامه» رئیس بانک مرکزی برای حذف یارانه‌های سوخت خشم و اعتراض مردم را برانگیخته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس انفجار تانکر سوخت تانکر سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم