Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح روز یکشنبه، بیست و چهارم مرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت طرفداری مشاهده کنید. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۵/۲۴؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته 

کریم باقری با پرسپولیس تمدید کرد

به گزارش طرفداری، کریم باقری قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پرسپولیس که طی فصول گذشته در تمامی قهرمانی های این تیم حضور داشته، به مدت دو فصل دیگر در خدمت پرسپولیس خواهد بود.

بعد از آن که کریم باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت نکرد، شایعه شد به دلیل دلخوری ایجاد شده میان او و یکی از همکارانش، احتمال دارد باقری قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید نکند و فقط در خدمت تیم ملی باشد.

البته باقری همان زمان تمام شایعه ها رد کرد و گفت اختلاف کوچکی که بین او و حامد لک در رختکن پیش آمده یک مساله درون خانواده بوده و اصلا چیز مهمی نیست. حامد لک هم همان شب از باقری بابت بحثی که در رختکن به وجود آمد، معذرت خواهی کرد. با این همه شایعه قطع همکاری کریم و پرسپولیس به گوش می رسید که دو طرف امروز با تمدید دو ساله قرارداد به تمام شایعه ها پایان دادند.

محسن فروزان با گل گهر قرارداد امضا کرد

محسن فروزان با عقد قرارداد با گل گهر دوباره شاگرد قلعه نویی شد.

به گزارش طرفداری، محسن فروزان بازیکنی است که فصل قبل در تیم فولاد بازی می کرد و با پنالتی هایی که در ۲ بازی برابر سپاهان و استقلال گرفت نقش مهمی در قهرمانی تیمش در جام حذفی داشت.

با این حال بعد از جدایی علیرضا حقیقی از گل گهر، امیرقلعه نویی روی جذب محسن فروزان نظر مثبت داشت و به همین دلیل هم این بازیکن امروز قرارداد خود را با گل گهر نهایی کرد.

فروزان پیش از این در استقلال هم با قلعه نویی کار کرده بود و حالا این ۲ در لیگ بیست و یکم دوباره با هم کار خواهند کرد.

گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان شد

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، صبح امروز جلسه هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با حضور رضا طاهری رییس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سایر معاونت های شرکت برگزار و بر این اساس ضمن تقدیر از تلاش های سعید آذری، مدیرعامل فصل گذشته فولاد، حمید رضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان معرفی شد.

حمیدرضا گرشاسبی سوابقی همچون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، رئیس هیات کشتی استان خوزستان، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و پیکان و همچنین سابقه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و پیکان را در کارنامه خود دارد.

آلاوز ۱-۴ رئال مادرید؛ شروع جذاب تیم آنچلوتی با درخشش کریم

پاری سن ژرمن ۴-۲ استراسبورگ؛ نه چندان مطمئن بدون ستاره های اصلی

دورتموند ۵-۲ آینتراخت فرانکفورت؛ آتش بازی زردها با ناخدا روزه

نوریچ سیتی ۰-۳ لیورپول؛ هنرنمایی صلاح در شبی که کورس قهرمانی رسما شروع شد

لیل ۰-۴ نیس؛ شوک بزرگ به مدافع عنوان قهرمانی

اورتون ۳-۱ ساوتهمپتون؛ بهترین شروع ممکن برای تافی ها با بنیتس

لسترسیتی ۱-۰ وولورهمپتون؛ شروع خوش روباه ها در لیگ برتر

چلسی ۳-۰ کریستال پالاس؛ شروع مقتدرانه شاگردان توخل در شب گل های زیبا

منچستریونایتد ۵-۱ لیدز یونایتد؛ برد قاطعانه شیاطین سرخ با نمایش پنج ستاره پوگبا و فرناندز صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۵/۲۴؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ ۱۴ آگوست ۲۰۲۱ رافائل واران:
سلام منچستر برونو فرناندز پس از هتریک مقابل لیدز با تگ کردن همسرش نوشت:
یک چیز جدید برای دکور به خانه می آورم ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ بازی کردن رضا قوچان نژاد و پسرش شجاع خلیل زاده

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان صبحانه ورزشی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی و طبق خبری که پنجشنبه‌شب فاش شده است، امباپه قدم بعدی را برای انتقال به رئال مادرید برداشته و او کاملا آماده است که در پایان فصل، پاری سن ژرمن را ترک کند و به سفیدپوشان ملحق شود.

در هفته‌های اخیر این ستاره فرانسوی به همراه مادرش به دنبال خرید خانه در شهر مادرید هستند و حالا گفته می‌شود که آنها بالاخره گزینه مدنظرشان را پیدا کرده‌اند.

طبق اخبار رسانه‌ها امباپه در حال تکمیل مراحل خرید خانه سرخیو راموس در مادرید است. این عمارت در محله لا مورالخا کمی بیشتر از ۱۸ میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

در حالی‌که در حال حاضر از سوی راموس و نزدیکانش تایید نشده که مالکیت این ملک به‌طور کامل متعلق به راموس است یا خیر، اما اینکه این اسطوره رئال مادرید در تامین خانه برای امباپه نقشی موثر ایفا کرده است، خبری تأییدشده است.

در هر حال مراحل پیوستن امباپه به رئال به سرعت در حال انجام است و طبق گفته منابع فرانسوی و اسپانیایی به احتمال زیاد تا قبل از آغاز یورو ۲۰۲۴ این انتقال رسمی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد