Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از واکسیناسیون آتش نشانان این واحد در مقابل بیماری کرونا خبر داد.

بابک لطف جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با پی گیری انجام شده توسط شهردار آستارا و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان واکسیناسیون آتش نشانان این شهر انجام شد.

وی افزود: آتش‌نشانان به علت حضور ۲۴ ساعته در محل کار و انجام عملیات‌های متعدد و امدادرسانی به شهروندان در معرض مستقیم بیماری هستند به همین دلیل در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار آستارا خاطرنشان کرد: دوز اول و دوم واکسن به ۱۱ نفر از پرسنل آتش‌نشانی آستارا تزریق شده است و تزریق دوز دوم سرپرست آتش نشان باقی مانده که در هشتم شهریورماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار نفر از آتش نشانان آستارا نیز در نوبت تزریق واکسن هستند، اضافه کرد: همه آتش نشانان آستارا با واکسن سینوفارم چینی علیه بیماری کووید _۱۹ واکسینه شدند.

به گفته لطف جویی، در حال حاضر واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۶ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و دو تانکر آبرسان فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 514597

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستارا آتش نشاني واکسیناسیون کرونا شهرهاي ايران گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون