Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی ایرنا، صدیف بدری روز یکشنبه با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان جزو گزینه های خوب برای این سمت می باشد، بیان کرد: وی دو دوره معاون آموزشی وزیر بهداشت، رئیس بیمارستان دانشگاهی لبافی‌نژاد و در سایر حوزه های مدیریتی وزارت بهداشت قرار داشته اند و فردی با برنامه و مدیر و مدبر است بنابراین می تواند مثمر ثمر واقع شود و یکی  از وزرای موفق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با  اشاره به اینکه کابینه معرفی شده یکسری نقاط قوت و ضعفی دارد و بایستی فرد به فرد آن را بررسی کرد، افزود: در مجموع کابینه معرفی شده به غیر از چند تن می‌توانند مفید واقع شوند .

وی اضافه کرد:  نیاز است برنامه تک تک وزرای پیشنهادی مورد بررسی قرار گیرد که بهترین انتخاب را از بین آنها کرد.

دکتر بهرام عین‌اللهی در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شده است.

وی متخصص چشم پزشکی و فوق تخصص قرنیه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

عین‌اللهی در حوزه علمی و اجرایی به عنوان رئیس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مسئول کمیته جذب دانشجویی جهاد سازندگی در شورای انقلاب فرهنگی، معاون درمان بهداری کل سپاه، معاون آموزشی، دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، رئیس دفتر نظارت و ارزیابی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، مشاور سازمان بین‌المللی آموزش پزشکی WFME، دبیر انجمن آموزش علوم پزشکی ایران، عضو هیات ممتحنه بورد تخصصی چشم پزشکی کشور، عضو شورایعالی مرکز تحقیقات چشم پزشکی کشور، عضو هیات مدیره بانک چشم جمهوری اسلامی ایران، عضو شورایعالی استعدادهای درخشان وزارت بهداشت درمان و آموزش، رییس  انجمن آموزش علوم پزشکی، عضو مرکز تحقیقات لیزر پزشکی، رییس قطب چشم پزشکی، مشاور بیماری های چشم، شورای سیاست گذاری سلامت صدا و سیما و عضو هیات تحریریه مجله علمی پژوهشی چشم پزشکی بینا-طب و تزکیه و کوثر بوده و فعالیت کرده است.

عین‌اللهی همچنین ۳۵ کتاب، چهار مقاله فارسی و ۹ مقاله انگلیسی در حوزه تخصصی خود تالیف کرده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی دولت صدیف بدری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دولت صدیف بدری مجلس شورای اسلامی دولت صدیف بدری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت علوم پزشکی چشم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم