Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:16:41 GMT

یک حمل و نقلی به فرابورسی‌ها پیوست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۰۶۸۰

یک حمل و نقلی به فرابورسی‌ها پیوست

شرکت ریل گردش ایرانیان با نماد معاملاتی "حگردش" به عنوان دویست و شصت و پنجمین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ریل گردش ایرانیان(سهامی عام) به استناد مصوبه کمیته درج فرابورس ایران به عنوان دویست و شصت و پنجمین نماد معاملاتی در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت که با شماره 11840 در تاریخ 19 اردیبهشت سال 1400 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "حگردش" در گروه حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات و زیرگروه حمل و نقل از طریق خطوط راه آهن روی تابلوی زرد بازار پایه فرابورس نشسته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران فرابورس بورس تهران نماد معاملاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز هم در بازار برخلاف انتظار‌ها خبر خاصی نبود! تابلوی معاملات کم رمق است و همچنان رکود و سردرگمی به راحتی حس می‌شود و ظاهرا اراده‌ای برای رشد بازار وجود ندارد. هر خبر یا شایعه‌ای بهانه‌ نوسان یک الی دو روزه می‌شود و این دور باطل فعلا ادامه دارد.

او در ادامه می‌گوید: امروز ارزش معاملات خرد بورس به ۳,۶۴۴ میلیارد تومان رسید و خالص سفارشات با خروج ۱۴۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود. همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۲۴۱ و تعداد نماد‌های منفی ۵۶۵ نماد بود. به عبارتی حدود ۷۲ درصد نماد‌ها در شرایط قرمز بودند و بیشترین تاثیر مثبت بر بازار با وامید و بیشترین تاثیر منفی بر بازار با فولاد به ثبت رسید.

وفایی گفت: در نهایت شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟