Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای حل اختلاف زنجان از سازش پرونده ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی ریالی با تلاش شعبه سوم شورای حل اختلاف زنجان خبر داد. محمد رضا احمدی در گفتگو با میزان از حل پرونده ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی با تلاش شعبه سوم شورای حل اختلاف زنجان خبر داد و گفت: در پی مطرح شدن یک پرونده در شعبه سوم شورای حل اختلاف زنجان، اعضای شعبه طی اقدامی در راستای وظیفه ذاتی شورا، ضمن حل و فصل پرونده مالی به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، موجبات اصلاح ذات البین و زمینه صلح و سازش بین طرفین دعوا را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای حل اختلاف زنجان ادامه داد: با نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه و سوق دادن مردم به اصلاح ذات‌البین به طور چشمگیری ورودی پرونده‌ها به دادگستری کاهش خواهد یافت و علاوه بر اینکه اختلاف به صورت ریشه‌ای حل می‌شود، طرفین به رضایت خاطر و آرامش خاطر خواهند رسید.        بیشتر بخوانید:     سازش بیش از ۴۷۰۰ پرونده در شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان انتهای پیام/ برچسب ها: زنجان سازش پرونده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنجان سازش پرونده شورای حل اختلاف زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مظفری اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظفری تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6095052

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند