Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه گل ریحان که اخیراً تصمیمات جداگانه‌ای برای تیم فوتبال این باشگاه می‌گرفتند، اختلافات خود را حل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مالکیت دوگانه باشگاه گل ریحان البرز در هفته‌های گذشته مسئله‌ای بحث‌برانگیز بوده است. رضا رضایی مدیرعامل رسمی باشگاه، علی جانملکی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرد و محمد زارع فومنی با مهدی شیری (بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس و برق شیراز) برای سرمربیگری نماینده استان البرز قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این اختلافات، شب گذشته (شنبه) نشستی میان رضایی و فومنی برگزار شد و این دو، مشکلات خود را در این جلسه مشترک حل کردند.

در بخشی از بیانیه باشگاه گل ریحان درخصوص این موضوع آمده است: «در این جلسه فومنی گزارشی از عملکرد خود ارائه و در خصوص مشکلاتی که پیش رو داشت، صحبت کرد. در ادامه رضایی از زحمات فومنی قدردانی و از کلیه ادارات و نهادهای استان البرز درخواست کرد که در کنار تیم گل ریحان باشند تا این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد.

ادامه مالکیت دوگانه در گل ریحان؛ این بار در انتخاب سرمربی + عکس

همچنین رضایی با توجه به اینکه فومنی یکی از چهره‌های انقلابی و از روحانیون است و علاقه خاصی هم به فرهنگ و ورزش کشور دارد، او را از سرمایه‌های فرهنگ و ورزش کشور دانست. در این جلسه مقرر شد رضایی به عنوان مدیرعامل و با اختیارات کامل، سکاندار این باشگاه باشد و آقای محمد زارع گشتی فومنی به قدر وسع و توان، یاری‌سان باشگاه باشند.»

فومنی به دلیل حمل اسلحه قلابی در دیدار گل ریحان مقابل شهرداری آستارا در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال، تا اطلاع ثانوی از ورود به ورزشگاه‌های کشور محروم شده است.

گل ریحان البرز فصل گذشته با قعرنشینی در جدول لیگ یک، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل ریحان تیم فوتبال گل ریحان گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: زمینی به مساحت ۴۴ هکتار به شهرداری قم واگذار شده است تا در راستای احداث شهرک بازیافت اقدام شود.

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: با همراهی مدیریت استان و اداره کل راه و شهرسازی، زمینی به مساحت ۴۴ هکتار واقع در جاده کوه سفید قم به شهرداری برای احداث شهرک بازیافت واگذار شده است.

وی افزود: این مسئله می‌تواند نقش مهمی در ساماندهی گاراژهای ضایعاتی در سطح مناطق هشتگانه داشته باشد. تقریباً ۱۳۳ گاراژ ضایعاتی در سال گذشته تعطیل شدند و امیدواریم با ایجاد شهرک بازیافت مجموعه‌های مرتبط با بازیافت در این شهرک مستقر بشوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به دیوارکشی و آماده سازی این اراضی به عنوان گام نخست برای استقرار صنایع بازیافتی اضافه کرد: احداث مزرعه خورشیدی از دیگر اقدامات بهینه سازی استفاده فضای در مجتمع پردازش و دفن پسماند قم است.

اصفهانیان‌مقدم تاکید کرد: در این زمینه تفاهم اولیه حاصل شد تا از سطح زمین‌های مورد نیاز برای دفن پسماند شهری در سنوات گذشته برای احداث مزرعه‌های خورشیدی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته استقرار صنایع تکمیلی در سایت البرز مورد توجه بوده است، ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کنونی استقرار این صنایع و در راستانی این هدف تولید گرانول از خطوط پردازش دو سوله پیش بینی شده و فاز اول برای اجرای یکی از سوله‌ها برای فرایندهای تکمیلی و تبدیلی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه در سال گذشته خطوط انتقال پساب فاضلاب‌های تصفیه شده از تصفیه‌خانه جامع واقع در محدوده منطقه یک به سایت البرز به بهره برداری رسید گفت: همچنین در بحث انتقال گاز به سایت البرز نیازمند سرمایه گذاری بود که با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

اصفهانیان‌مقدم افزود: فرآیندهای مربوط به مدیریت پسماند در قم با توجه به کیفیت خدمات از نظر اقتصادی ارزان تمام شده است و قم با مدیریت فرآیندها، بازنگری آن‌ها و ارتقای کیفی خدمات یک مدل اقتصادی ارزان ارائه داده است.

کد خبر 751156

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد